Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Du är konstig. Du säjer att du jobbar och har extraknäck och städar dassen hela dagarna. Samtidigt spelar du in dom här låtarna, som naturligtvis, som en följd, låter konstigt. Hur går det här till?

Jag är inspirerad av Lasse Kongo, Farbro Barbro och Weiron i ottan - och i hemlighet Arne Anka. Det gör mirakel med ens kreativitet Städa das/s/en ger också coola impulser till nyskapande.

Däremot bör man undvika att ha draget under galoscherna när man blåser tut-i-lur-basun.

Konstigare än så här blir det nog inte. 😑😏😊😮😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inspirerad av Lasse Kongo, Farbro Barbro och Weiron i ottan - och i hemlighet Arne Anka. Det gör mirakel med ens kreativitet Städa das/s/en ger också coola impulser till nyskapande.

Däremot bör man undvika att ha draget under galoscherna när man blåser tut-i-lur-basun.

Konstigare än så här blir det nog inte. 😑😏😊😮😄

Nu vet jag precis var jag har dej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir lite märkligt i längsta när nån som är så jävla på som chae plötsligt blir så jävla av.

Det var väl i samband med att han fick en dotter han började leva mer utanför längsta. Och nu med sin sambos sjukdom blev det väl ännu mindre tid här. Så märkligt är det väl inte ..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl i samband med att han fick en dotter han började leva mer utanför längsta. Och nu med sin sambos sjukdom blev det väl ännu mindre tid här. Så märkligt är det väl inte ..?

När sambon fick en dotter var det ingen större förändring. Sambon blev sjuk och han blev moderator, han var inte här så mycket. Sambon blev bättre och han var tillbaka. Nu är han borta igen. Skrev för att jag tycker bra om honom, och det blir lite konstigt när nån som skriver mycket plötsligt försvinner. Är definitivt inte ute efter att ställa nån till svars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...