Memphis Postat 27 februari 2014 Postat 27 februari 2014 Det kan nog vara bland topp 10 detta året iallafall. ☺️
Fidden Postat 27 februari 2014 Postat 27 februari 2014 Snöade in lite på makthaverskan ikväll. Jävligt bra alltså... http://www.youtube.com/watch?v=FaYtxY_mhCc&feature=kp
Memphis Postat 27 februari 2014 Postat 27 februari 2014 (redigerat) Jo det var rätt nice faktiskt. Kände igen bandnamnet, tyckte jag läst det idag, och det hade jag. Var på hemsidan för klubben Pusterviks kommande konserter och de skulle spela där i Mars. http://pustervik.nu/events/?id=447 Redigerat 27 februari 2014 av Memphis
Fidden Postat 27 februari 2014 Postat 27 februari 2014 Se där ja. De är från göteborg också tror jag.
Algotezza Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 GodMorgon! Första kaffet drucket. Fler koppar att vänta!
Naymari Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Fyndade ni något på nattreorna igår? Jag kom hem med en DBX 166XL för tusenlappen. 😊
Algotezza Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Fyndade ni något på nattreorna igår? Jag kom hem med en DBX 166XL för tusenlappen. 😊 Tvungen att googla för att fatta vad det var. "Vill ni veta någonting, så fråga googlan!"
Micke H Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Fyndade ni något på nattreorna igår? Jag kom hem med en DBX 166XL för tusenlappen. 😊 Jag hade redan köpt ett digitalpiano för 8500 kronor, det fick räcka så. xD
Micke H Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Har du sålt det förra? Tänkte göra det, tjejen har sagt att hon vill köpa det. Men ska jag vara helt ärlig tror jag inte direkt hon har råd att betala vad det är värt. Så vi får se.
Algotezza Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Alfons Åbergs pappa slår till igen. Lars Leijonborg/Lejonpung satta trenden. Kaffe på det!
pjocke (oregistrerad) Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 PJOCKE! 😮 ☺️ ^_^ ☺️ VA NAJS! Öl är aldrig fel smak... eller ptja, kanske till kladdkakan då. 😄 Är öl och kladdkaka en så dålig kombination? Jag måste testa. Kan meddela att prosecco och chokladbiskvier fungerar utmärkt ihop i alla fall! Fyndade ni något på nattreorna igår? Jååå, nya skinn till pukor och virvel + en tune-bot!
Algotezza Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 VA NAJS! Är öl och kladdkaka en så dålig kombination? Jag måste testa. Kan meddela att prosecco och chokladbiskvier fungerar utmärkt ihop i alla fall! Jååå, nya skinn till pukor och virvel + en tune-bot! Pungskinn?
Pico Postat 28 februari 2014 Postat 28 februari 2014 Är öl och kladdkaka en så dålig kombination? Jag måste testa. Kan meddela att prosecco och chokladbiskvier fungerar utmärkt ihop i alla fall! Jag har faktiskt aldrig provat själv. Tydligen var det i alla fall nån grej bland Uppsala-studenter. Om det är en klassiker bland Uppsala-studenter sedan urminnes tider eller enbart koncentrerat till Pazo, Overkill och deras homies låter jag vara osagt. Hur som haver låter det som två inkompatibla komponenter i mina öron. (ja, inte Pazo och killis då). 😕😄
Recommended Posts