Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jo detta inlägg syns visst... 😲

Jo, men mitt inlägg om pyromani och försäkringsutbetalningar försvann. Lika bra som sagt. Vem blir gladare av sånt?

Heh, tyckte jag just skrev så jag med.. 😛

Är det ninja de luxe, eller vad?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jo, men mitt inlägg om pyromani och försäkringsutbetalningar försvann. Lika bra som sagt. Vem blir gladare av sånt?

Är det ninja de luxe, eller vad?

😠

😛

Postat

Det där var förvirrande. Det är oxå knepigt att skriva inlägg när man inte vet om dom tar eller inte.

Det är klart det tar sig... sa nån typ du tänkte på.
k9 (oregistrerad)
Postat

Inlägg utlägg helskägg stekt ägg. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Om förvirrande är något som är svårt att tolka eller förstå så borde ju det som är begripligt heta eftervirrande 😏

Postat

Om förvirrande är något som är svårt att tolka eller förstå så borde ju det som är begripligt heta eftervirrande 😏

Logic dictates att "virre" då är grunden i allt. Hade det varit fredagskväll så hade jag bestämt tagit mig en liten sådan.
k9 (oregistrerad)
Postat

Virre på pinnen svider. .. nog... 😲

Logic dictates att "virre" då är grunden i allt. Hade det varit fredagskväll så hade jag bestämt tagit mig en liten sådan.

😎
Postat

Imorn ska jag göra en algo å städa dasen 😑

Bra initiativ!

Postat

- Den där stolen tillhör Winston Churchill

- Hur vet du det?

- Det står ju WC på den..

dase?

Postat (redigerat)

W C Dase 1928 - 1996 was a member of the Dase family. W was born on November 4, 1928. W died on October 15, 1996 at 67 years old.

W C Dase's last known residence is at Clarendon, Warren County, PA 16313.

We were able to locate a death record for W C Dase in the United States Social Security Master Death Index (SSDI). According to information provided to the SSDI, this death record has been verified by a family member of the deceased. This data can be considered very accurate. What is the SSDI?

Redigerat av Algotezza
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.