Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Jo, men mitt inlägg om pyromani och försäkringsutbetalningar försvann. Lika bra som sagt. Vem blir gladare av sånt?

Är det ninja de luxe, eller vad?

😠

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Om förvirrande är något som är svårt att tolka eller förstå så borde ju det som är begripligt heta eftervirrande 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Om förvirrande är något som är svårt att tolka eller förstå så borde ju det som är begripligt heta eftervirrande 😏

Logic dictates att "virre" då är grunden i allt. Hade det varit fredagskväll så hade jag bestämt tagit mig en liten sådan.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Virre på pinnen svider. .. nog... 😲

Logic dictates att "virre" då är grunden i allt. Hade det varit fredagskväll så hade jag bestämt tagit mig en liten sådan.

😎
Link to comment
Dela på andra sajter

W C Dase 1928 - 1996 was a member of the Dase family. W was born on November 4, 1928. W died on October 15, 1996 at 67 years old.

W C Dase's last known residence is at Clarendon, Warren County, PA 16313.

We were able to locate a death record for W C Dase in the United States Social Security Master Death Index (SSDI). According to information provided to the SSDI, this death record has been verified by a family member of the deceased. This data can be considered very accurate. What is the SSDI?

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...