Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Sova kanske var en bra idé... 😐

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kunde inte sova... 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

En pappa med sin sån i bilen körde av vägen. Pappan dog på platsen men pojken överlevde olyckan men måste opereras akut. När kirurgen så pojken så bleknade kirurgen och sa -Det är ju min sån.

Hur är det möjligt?

Postat

Och extraknäcket.

Extraknäck fastnar lätt i tänderna... 🙂

En pappa med sin sån i bilen körde av vägen. Pappan dog på platsen men pojken överlevde olyckan men måste opereras akut. När kirurgen så pojken så bleknade kirurgen och sa -Det är ju min sån.

Hur är det möjligt?

Kirågen var en dam...

Spinnrock.

Skinnrock.

Skinnpaj

Skinnflöjt (med drag)

Postat

På söndag blir det 44000 liter blåbärssoppa, 4000 liter kaffe och en jävla massa valla!

😑

Låter gott.

Sol-valla?

Postat (redigerat)

Förrexten: gomorron världen!

Första koppen java avklarad!

😑😏🙂

Redigerat av Algotezza
k9 (oregistrerad)
Postat

Godmorgon! Tänkte just försöka sova igen...

Postat

Godmorgon! Tänkte just försöka sova igen...

Ibland sover man bäst på udda tider när man inte ska...

pjocke (oregistrerad)
Postat

Sleep all night

Nap all day

Party never

Postat

Sleep all night

Nap all day

Party never

After the serious daily poker game:

It's been a hard day's knight (in spades).

Postat (redigerat)

Andra frukosten nu - innan jag sticker till jubbet. Första frukosten med frugan vid sextiden! 🙂

Redigerat av Algotezza
pjocke (oregistrerad)
Postat

Igår: 32

Idag: 33

Cymbal på det?

Postat

Hur är det möjligt?

Ett manligt homopar hade adopterat ungen

För övrigt fick jag läxhjälpsjobbet 🙂

Postat

Hur är det möjligt?

Sonen hade blivit bortadopterad vid födseln men hade ett karakteristiskt födelsemärke i form av en aston martin som kirurgen/den biologiska fadern kände igen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.