Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Än så länge, stort JA! Sjukt bra grundljud. Har inte lekt så mycket med inställningarna än. Tangenterna har sjukt skön känsla. För det första betydligt mer responsiva än jag är van vid, för det andra så känns dom inte alls plastiga, utan mer naturliga.

Men herrejävlar vad väl inpackad den var. xD

🤪 Aspackade pianon? 😕 Varför köper man det? 😲

morn! 😄

kan inte lyssna just nu 😑

Fått kaffe i öronen?

Den där saken man så ofta letar efter utan att minnas vad det egentligen är man letar efter, vad är det och vart ligger den? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

"Själv är bäste dräng" heter det ju. Har därför anställt mig själv som dräng för att göra alla saker jag inte hinner/orkar göra. Eftersom jag inte hinner/orkar göra dessa saker så slipper jag ju betala mig någon lön. Därför har jag gått från att vara lat till att vara ekonomisk. SÅ DET SÅ!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Lägger Thomann in sitt namn i produktbeskrivningarna på siten med flit? Jag vet inte hur många annonser jag sett på vend där det står saker i stil med "2x XLR/TR 1/4" Mic/Line thomann Combo-Inputs", "EQ curve thomann per channel", "1x 12V DC (500 mA) thomann and 1x 12V AC (500 mA) outputs" etc...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Lägger Thomann in sitt namn i produktbeskrivningarna på siten med flit? Jag vet inte hur många annonser jag sett på vend där det står saker i stil med "2x XLR/TR 1/4" Mic/Line thomann Combo-Inputs", "EQ curve thomann per channel", "1x 12V DC (500 mA) thomann and 1x 12V AC (500 mA) outputs" etc...

Vore ju smart iofs.. 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

VIRTUAL REALITY

eller som det heter när man bakar bröd till jul VÖRTUAL REALITY

PS. Snälla tomten jag önskar mig ett 2box Drumit5.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...