Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Han blev det av min superba humor, kanske? 😕

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

ÄNNÄ PÄ-TÄ PÅÄ DÄÄÄ!

k9 (oregistrerad)
Postat

De poliser som åt Vidaberg? 🤪😱😲

k9 (oregistrerad)
Postat

Polisen håller på att smälta har jag hört.

Men sillen håller sig iallafall till lagen.

Men sydpolen och nordpolen ligger ju inte under is alls. Så hur kan det då vara så farligt om Polen smälter?

Synd om polackerna dock ...

Ninjad av Fiddlutten! ju 😠 :angry: 😠

Postat

Men sydpolen och nordpolen ligger ju inte under is alls. Så hur kan det då vara så farligt om Polen smälter?

Synd om polackerna dock ...

de kan trösta sig med lite exklusivt kinesiskt ping vin.

k9 (oregistrerad)
Postat

de kan trösta sig med lite exklusivt kinesiskt ping vin.

Och lyssna på Pol Meander...
Postat (redigerat)

Förresten, en fråga! Hur gör Längsta med sina trädgårdar? Trimmar ni runt dom två häckarna? Man vill ju att det ska vara prydligt när man får främmande.

Jag brukar göra det ganska noggrant - är gräset klippt ordentligt ser trädet längre ut.

xD

Bokade precis biljetter till Magnus Betnérs och Soran Ismails show En skam för Sverige. Ska bli kul! 😄

Kul! Har sett Betnér en gång, brutal och härligt öppen. Ismail e också skön, följde hans blogg ett tag, den är.. ja.. speciell xD

Du är en skam för din hemstad.

🙁 Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

Du är en skam för din hemstad.

Och du är en skam för min hemstad.

Och där kom det, efter 6 år.

Ja det tar ju tid att smälta ett helt berg i magen.
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fackföreningsmöte i hallen just nu.... 😐

Redigerat av k9
Postat

Känner mig också krasslig. Ont i kroppen o huvudvärk, men känner mig ändå inte direkt sjuk. Är väl jobbet som spökar. Eller en kommande influensa. Eller en alien i magen på mig som växer.

Postat

Känner mig också krasslig. Ont i kroppen o huvudvärk, men känner mig ändå inte direkt sjuk. Är väl jobbet som spökar. Eller en kommande influensa. Eller en alien i magen på mig som växer.

Du får begära ett ultraljud.

Postat

Alltså hur i hela helvete... om man hade en granne en våning ovanför som klampade så förbenat att man blev störd vore väl en sak, men grannajävuln inunder? 😠

Postat

Alltså hur i hela helvete... om man hade en granne en våning ovanför som klampade så förbenat att man blev störd vore väl en sak, men grannajävuln inunder? 😠

Klackarna i taket?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.