Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Det är alltid nersatt "special offer" om man går in och ska prova den som demo. Jag har den som mjukvara, ej hårdvara. Då går den på ca 900 dollar. Gick på lite mer än femtio dollar senast som mjukvara.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Konstiga PT:s på sistone. Fattar inte vad de handlar om. Nån tävling kanske??? 😳

..och DÄR vann du en enkel resa!

☺️

Jattis pJocke! Passa på att åka jorden runt då. Det blir ju en lång resa i bara en riktning. Du landar ju där du startat så du behöver inte flyga tillbaks för att komma hem igen. Neo betalar ju ändå. ☺️ Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kan sleepy hollow va bra?

Serien eller filmen? Gillade filmen men det var länge sedan jag såg den iofs. Tyckte det var snygga miljöer i den. Har för mig att dt var lite saker jag störde mig på i handlingen men som fick en förklaring senare.
Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni varit på klassåterträff? Hur var det?

Har varit på några stycken, en rätt nyligen. Det var kul, vi var en rätt liten o sammansvetsad klass på gymnasiet.

Klassen från högstadiet har jag väl inte lika mycket intresse att träffa. Den tiden vill jag mest förtränga xD

Haha, precis. xD Han sov ju över hos mig också. Men ja, det var supertrevligt! 😄

Jasså åkej! Va mysigt 😄 Fick din tjej sova på soffan då eller? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...