Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Senaste konserten jag var på va John Fogerty på Dalhalla. Sjukt kul spelning på en mycket udda "arena".. 😎

Postat

Yup det var vi! ☺️😊

En mycket trevlig krapp den där tockendäringa MickeH!

Vi tog en bärs innan på en pub me hans polare o tjej. Sen anslöt sig min polare också.

Konserten var sjuuuukt bra, var så jävla kul att äntligen se dom live. En av mina stora bucketlist saker typ.

Jag säger detsamma! Fan då, när ska man träffa en OTREVLIG längstaian?! 😠

Jag håller med om att konserten var bra - många jag pratade med höll med om att det var en av deras bättre. Att höra så många Awake och Scenes-låtar... 😮 :o 😮🥰

Postat

Det var förresten lite (eller rätt mycket) nervöst - jag skulle träffa TVÅ forumsnubbar IRL för första gången. xD Men det gick ju bra - ingen av dom styckmördade mig denna gång. ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Yup det var vi! ☺️😊

En mycket trevlig krapp den där tockendäringa MickeH!

Vi tog en bärs innan på en pub me hans polare o tjej. Sen anslöt sig min polare också.

Konserten var sjuuuukt bra, var så jävla kul att äntligen se dom live. En av mina stora bucketlist saker typ.

Kul! Har också sett dem live. Inte lika mycket show som te AC/DC och Iron Maiden, men kul att se och höra att de är lika tighta IRL. Vi var dessutom på en clinic med Petrucci innan konserten. Trevlig kille, det med.
Postat

Kul när man ger sin unga fyllechaffis en massa tips i kampsport/boxning bara för att höra att hon siktar på OS 2016... 😳😱😊

Är du kampsportare?

k9 (oregistrerad)
Postat

Är du kampsportare?

jag var..
Postat

Det var förresten lite (eller rätt mycket) nervöst - jag skulle träffa TVÅ forumsnubbar IRL för första gången. xD Men det gick ju bra - ingen av dom styckmördade mig denna gång. ☺️

hehe kan tänka mig det, men yepp gick ju fint. Har redan glömt vad han hette xD Håkan?
k9 (oregistrerad)
Postat

Tröttnade för att jag hade lite för lätt för kampsport så jag blev cyklist istället. Och så var ju musiken kul med. Var ju tondöv mer eller mindre när jag började. Är saker för lätt så tröttnar jag fort. 🙂

Postat

Tröttnade för att jag hade lite för lätt för kampsport så jag blev cyklist istället. Och så var ju musiken kul med. Var ju tondöv mer eller mindre när jag började. Är saker för lätt så tröttnar jag fort. 🙂

Jag är lite så där oxå. Om jag tror att jag kan bemästra nåt är det redan ointressant. Vilken kampsport höll du på med? Var du nåt bra?

Postat

hehe kan tänka mig det, men yepp gick ju fint. Har redan glömt vad han hette xD Håkan?

Haha, precis. xD Han sov ju över hos mig också. Men ja, det var supertrevligt! 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag är lite så där oxå. Om jag tror att jag kan bemästra nåt är det redan ointressant. Vilken kampsport höll du på med? Var du nåt bra?

Sysslade med Gendai Budo Kai, Judo och testade lite kickboxning. Min tränare ville att jag skulle fundera på att bli hjälptränare, och vår stormäster tyckte tydligen att jag borde satsat mer än jag gjorde. När jag gjorde lumpen så förstod jag att jag hade naturliga anlag för just kampsport. När jag sedan testade boxning för 10 år sedan, så satt takterna tydligen i med. För boxningstränaren undrade om jag ville ta över ett träningspass i veckan.
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag tränade karate och aikido.... i typ 2 veckor. Sedan blev jag less! 😄

Kul med dubbel! 😑

Ja det hänger mycket på tränarna och vilken stil man tränar. Men kanske mest varför man tränar iofs.
k9 (oregistrerad)
Postat

SKIT TRÅD!!!!

Pål Meander, dottu, dottu dottu, dollu dollu dollu dottu dottu dollu dollu, F-sharp!!!

k9 (oregistrerad)
Postat

Måndag?! Vad hände med lördag och söndag???

Postat

Ja det hänger mycket på tränarna och vilken stil man tränar. Men kanske mest varför man tränar iofs.

Jag ville kunna allt på en gång. Men de gå ju inte så ja vart less istället! 😄

De va storebror som va tränare i Shotokan Karate och han är det än idag! En grym jävel! 😱😊😄

SKIT TRÅD!!!!

Pål Meander, dottu, dottu dottu, dollu dollu dollu dottu dottu dollu dollu, F-sharp!!!

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.