Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Hoppas att inte Neo tar upp hela korgen, för nu art jag trött jag med ... 😐

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ska ni ha. Det är bara en backtrack jag krogen på krogen ibland när jag ser att nån polare vill sätta in en extra tryckarstöt på nån dam.

Jag är heltorsk på såna här släpiga o sorgliga hästjazzballader. Jimi Hendrix o Sabbath vad fan är det? Nu är jag inne på Jim Reeves o såna riktiga sångare. Fast jag inte kan alls själv.

Trummornba är ett helvete. Jag får bra ljud men kan fan inte spela ens halvdåligt. O ingen av mina sega trumpolare är intresserad att spela in överhuvudtaget. O det är en sak som är obegriplig för mig. Trummaskiner hatar jag, EZ Drums o liknande är jag för mycket idiot för att fatta mig på, jävla fu#&€in shit

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Soligt här. Nyvaken så jag set glist. Kaffet pyser ute i Tjöke. Helt Crazy.

https://soundcloud.com/user7908154/crazy-140222

Tråkigt, slött, segt med en sångare som håller på att somna vilken sekund som helst är den känslan denna typ av musik brukar väcka hos mig. Men du får mig istället att se en gentleman med en fast beslutsamhet att inte mista, eller att vinna, sin kvinna. Någon som helt och hållet ger upp inför kärleken och dessutom är stark nog att säga det rakt ut. När låten tar slut så känns det som att den var för kort så jag startar den igen, vilket ju är ett täcken på att jag faktiskt gillar den.

Gillar svajet i trumspelet då det för liv till en låt som annars lätt blir seg. Känns mer som att allt är live och inte låter så tillrättalagt och stelt som det oftast gör på denna typ av studiospår.Tycker att hela ljudet funkar bra i den halvdåliga lyssning jag har nu. Varmt, rikt och luftigt samtidigt. Både tungt på ett passande sätt och detaljrikt med en skön dynamik.

🥰 MUNSPELET!!! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vart inge guld för Kalla idag. För mig däremot varte kaffe ☺️

🙁 Sorry! Vi förlorar allt jag inte kollar på. Försov mig... 😠

Men keffat var gott här med. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...