slejnard Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 NU kaffrar ja! 😄 Härligt 😄 😱🙁😱 Såja. Det blir tre raka för di svenske nu Jag gav dig iaf en PT 🙂
SadamJR Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Vilken tabbe av lundkvist. Rentav värre än reklamfilmerna.
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 JAAAAAAAAAAAAAA!!! Vilken tabbe av lundkvist. Rentav värre än reklamfilmerna.
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 intervju på onsdag för myacademy. spännande! Inte särskilt... 😐 ...du fixar det lätt! 😎
Zakyath Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 tror det är väldigt lätt att få jobb där faktiskt 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Faktiskt inte! 😳 ..men snart! ☺️ Ring docktorn! 😱 :ph34r: 😱 :ph34r:
pjocke (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Men röv. Lämnade bilen på service i torsdags, skulle hämta den idag. Nyss ringde de och berättade att de hade haft sönder en slang när de satte ihop bilen igen, och att en ny inte går att uppbringa innan helgen. Dessutom kostar den 1400 spänn.
Algotezza Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Satt och lekte lite med caustic idag. Fann ett kit för Beatboxen som hette Coffee can vilket lät oerhört inspirerande, bara med det namnet! Och hitta även en preset för orgeln som hette Booker T, en 60-talsfavvis, Booker T and the MG's! Jag knåpade ihop en liten fras/loop i all enkelhet som jag till slut exporterade som wav och laddade upp den till mitt vanliga musikprogram där jag sen lekte lite med den, la till lite annat mojs och lite pan och så. Här är den nu på ljudmolnet: https://soundcloud.com/algotezza/if-you-try-to-prove-it-now-mp3
SadamJR Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Men röv. Lämnade bilen på service i torsdags, skulle hämta den idag. Nyss ringde de och berättade att de hade haft sönder en slang när de satte ihop bilen igen, och att en ny inte går att uppbringa innan helgen. Dessutom kostar den 1400 spänn. Du ska väl inte betala en slang som dom har haft sönder? Dessutom borde det väl va ersättningsbil om dom trixar till det så där.
pjocke (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Du ska väl inte betala en slang som dom har haft sönder? Dessutom borde det väl va ersättningsbil om dom trixar till det så där. Jo, tydligen. Jag antar att de friskriver sig från sådant i det där pappret jag skrev på utan att läsa när jag lämnade bilen. De hade inte lovat att den skulle vara klar idag utan hoppades bara att den skulle vara det, så ingen ersättningsbil.
SadamJR Postat 21 februari 2014 Postat 21 februari 2014 Jo, tydligen. Jag antar att de friskriver sig från sådant i det där pappret jag skrev på utan att läsa när jag lämnade bilen. De hade inte lovat att den skulle vara klar idag utan hoppades bara att den skulle vara det, så ingen ersättningsbil. Men dom kan väl inte friskriva sej från ren åverkan? Ukraina vann skidskyttestafetten med 3 systrar i laget.
Recommended Posts