Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Zakyath:

Antioxidanter är ett ämne som har lätt att oxideras.

Typ.. ett äpple blir brunt av att ligga i luften. Häll citron (askorbinsyra) på. Syret oxiderar askorbinsyran istället för äpplet. Äpplet blir inte brunt förrän antioxidanten är borta.

Fortsätter man hälla askorbinsyra på kommer äpplet inte bli brunt. Samma i kroppen, och det är därför det är viktigt att äta c-vitamin. Så syret ger sig på det istället för andra grejjer i kroppen.

tack för den utförliga förklaringen, men det var ju ett skoj ☺️ bevisligen ett icke-skojigt sådant

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu strax vem vet mest. Lovar att hojta om jag kommer med.

Va ska du delta i programmet?? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Hur kan man vara proppmätt och jätte hungrig samtidigt? Kan det vara ett täcken på diabetes? 😏

Postat

Hur kan man vara proppmätt och jätte hungrig samtidigt? Kan det vara ett täcken på diabetes? 😏

Jäpp. Antingen det eller oxå personlighetsklyvning, eller både och.

Postat

Spännande fruntimmer isådanafall. 2 meter lång med skägg.

Vem är det nu som är fördomsfull? Vem är du nu? Anna anaconda? Här är ett förslag.

251px-%C3%85ngermanland_vapen.svg.png

k9 (oregistrerad)
Postat

Lite blandade reaktioner på beslutet att sänka bidragsdelen av studiestödet med 300 samtidigt som man ökar möjligheten att låna 1000 kr mera per månad om man är student. Ett lån på 1000kr mer i månaden ökar ju studieskulden en hel del. Vore det inte bättre att behålla bidragsdelen som den är och höja lånet med 700 om det behövs?

Var det inte regeringen som såg till att man inte kunde jobba deltid och få studiemedel samtidigt när de kom till makten?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jäpp. Antingen det eller oxå personlighetsklyvning, eller både och.

Hoppas på personlighetsklyvningen då. Eftersom då är jag två ganska smala personer istället för en lite överviktig.. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

Någon som gör musik här?

?
k9 (oregistrerad)
Postat

Har fått tack för min anmälan men många är det så vi får se.

😄

Hehe! Spännande! Vi alla kommer att hålla tummarna för dig. 🙂 :)
Postat

Nu strax vem vet mest. Lovar att hojta om jag kommer med.

Jag är rätt bra på frågesport, men jag blir mycket sämre nnär man måste svara riktigt snabbt.

Någon som gör musik här?

Nä, det här är off topic.

Men där var jag snabb.

k9 (oregistrerad)
Postat

Lite så här också! Hyfsat snabb när jag tankat mkt kaffe 😑

Åh du sa kaffe! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰
k9 (oregistrerad)
Postat

Äh nu ska jag njuta i min 150 kronors stol och se på någon film... ha det!

k9 (oregistrerad)
Postat

Inte njuta på det sättet och inte med en sådan film... 😊

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.