Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

men om det är nåt fysiskt så kan man ju typ dö och sånt, och det vore ju tråkigt kan man tycka.

Finns ett bra bibelcitat (!) som typ är.. ge mig kraft att förändra det jag kan och mod att acceptera det jag inte kan förändra. Brukar få mig att känna mig bättre när jag är orolig över något sådant, har haft många skumma sjukdomar. Typ som att ska jag dö, kan jag inte göra något. Och finns det något att göra så gör jag det så gott jag kan.

Postat

Finns ett bra bibelcitat (!) som typ är.. ge mig kraft att förändra det jag kan och mod att acceptera det jag inte kan förändra.

Går du på möten?

k9 (oregistrerad)
Postat
😱 VAD HÄNDER! 🤪 Går det dåligt i OS bara för att JAG inte har tittat eller? 😕
k9 (oregistrerad)
Postat

Går du på möten?

Hehe! "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

Sinnesrobönen används av både AA och AN faktiskt. Men är en kristen bön från början.

Postat

Tjena! 😄

Har varit på utbildning hele dan. Fick både lunch, kaffe å fika! 😄

Hehe! "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden."

Sinnesrobönen används av både AA och AN faktiskt. Men är en kristen bön från början.

Fina ord!

Postat

Nä, det blir för kollektivt.

Är med dig där.

Också därför jag gick hem från simhallen igen. Too much people.

Introvert jävel som jag är behöver jag lite lagom folk för att palla.

Postat

20 februari 2014, dagen då alla tyckte det var helt ok att sätta en liten pojke i en busskur utan jacka i två dagar.

k9 (oregistrerad)
Postat

20 februari 2014, dagen då alla tyckte det var helt ok att sätta en liten pojke i en busskur utan jacka i två dagar.

Haha! Så tänkte jag också när jag såg den... 😐
k9 (oregistrerad)
Postat

Tjena! 😄

Har varit på utbildning hele dan. Fick både lunch, kaffe å fika! 😄

Fina ord!

Vadå för utbildning? Du kan väl redan allt? 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Pryltrosk borde ju vara ett passande ord tycker jag. Att man är torsk på prylar alltså.

k9 (oregistrerad)
Postat

Själv blir jag ryktad ett par ggr i veckan.

Bra för ryktet...
Postat

Pryltrosk borde ju vara ett passande ord tycker jag. Att man är torsk på prylar alltså.

Passa dig. Folk kan tro att du tvingar underåriga ljudkort att sälja sex..

Zakyath var före..

Förresten, var kommer ditt nick ifrån?

k9 (oregistrerad)
Postat

nix. sexköpare som blir upprörda.

:rolleyes:
Postat

Zakyath var före..

Vad gör du nu för tiden? Det är väl några år sen du hängde här?

Postat

Zakyath var före..

det är påhittat och betyder ingenting. hittade på det som tolvåring ungefär. de sista åren har jag dock insett att det faktiskt är ett namn i något afrikanskt land. det var väl inte lika populärt med internet där för 10 år sen, för då gav det ingenting på google.

:rolleyes:

det gäller att vara försiktig

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kallas Valpen IRL och är hundtokig som man säger. Spelade mycket dataspel online i yngre dagar så k9 istället för engelska facktermen canine (för hundar) kändes naturligt. När jag var riktigt ball hade jag k9 inom ett sikte (-k9-) Ballt va? 😊

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Tänker inte avslöja att vi är 4 pers där jag är näst yngst (de andra är närmare 50) som fortfarande krigar online. Skaffa Red Orchestra 2 så ska ni få se ett oslagbart team. Moouuua hahahahaaa!

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.