pjocke (oregistrerad) Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Jaha.. Men typ grundläggande-vardags-arbetshäst grej. Ok, check. Åsså PT PÅ DE
Neosus Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Jaha.. Men typ grundläggande-vardags-arbetshäst grej. Ja, typ alltiallo mojäng! Typ!
pjocke (oregistrerad) Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Ja, typ alltiallo mojäng! AHA typ som... ...din morsa? 😱 😱
Fidden Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 1000 i månaden i 5 år blir 15000:-? nånstans har jag nog missuppfattat nåt, kanske borde söka mig utanför tråden för att fånga upp alla fakta 😄
SadamJR Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Fick pm från överheten om att jag måste respektera moderatorerna.
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Hur är det - är forumet lagligt ansvariga för vad medlemmarna skriver eller är det medlemmarna själva?
Fidden Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Förresten, det här med pk, vad är det egentligen, ni som gnäller på det hela tiden? För mig är pk att sträva efter att göra vad som är rätt, eller vad man tror är rätt, eller vad man känner förmodligen är rätt. Lite av den där naiva, men fina "vi ska förändra världen"-attityden som man hade när man gick i mellanstadiet. Vad är egentligen fel med den?
Fidden Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Hur är det - är forumet lagligt ansvariga för vad medlemmarna skriver eller är det medlemmarna själva? det är väl den ansvarige utgivaren som är personligt ansvarig? iallafall var det det i nätets ungdom.
Neosus Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Hur är det - är forumet lagligt ansvariga för vad medlemmarna skriver eller är det medlemmarna själva? på vilket sätt är det olagligt att skriva prylbög?
SadamJR Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Hur är det - är forumet lagligt ansvariga för vad medlemmarna skriver eller är det medlemmarna själva? Finns det lagstiftning om politisk korrekthet nu? Tjena lax3.
Fidden Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 det borde vara spöstraff på att inte vara det.
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Olagligt? 😄 Pyttelite osnyggt. För mig har innebörden i prylbög en negativ klang. Du som är så bögig att du behöver prylar. och du kanske bara tänker ahh, kärleksfull relation till mina grejjer. Den massa människor vi publicerar för här kan ha annan bakgrund och världsuppfattning än oss. Därför en minsta motståndets lag. Typ uttrycka sig på ett sätt så risken för att någon tar illa upp blir mindre. Men vissr, tycker egentligen inte det är nån stor grej.
Zakyath Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Det mest larviga är ju att folk av exakt samma skäl kan ta illa åt sig av prylnörd. Såg du videon jag länkade i tråden?
Neosus Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 [..] ...tycker egentligen inte det är nån stor grej. Där är vi eniga! 😛
Fidden Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 idag var jag hos doktorn pga att jag varit skittrött i ett par månader. de hittade ett blåsljud i hjärtat och tog en massa prover. spännande. men förmodligen är jag väl bara lite utarbetad som vanligt. får se vad provresultaten visar.
pjocke (oregistrerad) Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 det borde vara spöstraff på att inte vara det. Stoppa valfriheten, etc. Slår vad om att om jag frågar runt på jobbet om hur folk ställer sig till vad som händer i Ukraina kommer 95% svara "Ukraina? Vadådå?" Inte för att det har något med att vara politiskt korrekt att göra, men ändå...
Neosus Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 idag var jag hos doktorn pga att jag varit skittrött i ett par månader. de hittade ett blåsljud i hjärtat och tog en massa prover. spännande. men förmodligen är jag väl bara lite utarbetad som vanligt. får se vad provresultaten visar. Så då gav dom dig lite alvedon och ett litet "fuck you" och krya på dig?
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Finns det lagstiftning om politisk korrekthet nu? Tjena lax3. Det finns lagstiftning om att inte diskriminera människor på grund av etnisk tillhörighet, handikapp, sexuell läggning, etc. Du kan det där. Av goda anledningar! Och i veckan blev det olagligt att vara homosexuell i Ryssland. Fortfarande fucking jävla dödsstraff i Iran. Jag tycker alla har rätt till sin åsikt. Även om den är att homosexualitet är äckligt. Men kruxet är att ha sin åsikt utan att begränsa någon annans - och det är där allt det här snacket kommer in. Jag tycker det handlar om känslomässig intelligens. Att hävda sig själv, inte till en bekostnad av andra, utan att säkerställa en balanserad maktfördelning mellan de inblandade parterna. Hej Sadam!
SadamJR Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 För mig har innebörden i prylbög en negativ klang. Du som är så bögig att du behöver prylar. och du kanske bara tänker ahh, kärleksfull relation till mina grejjer. Menar du att ordet bög har en negativ klang? Har vi inte kommit längre?
k9 (oregistrerad) Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 idag var jag hos doktorn pga att jag varit skittrött i ett par månader. de hittade ett blåsljud i hjärtat och tog en massa prover. spännande. men förmodligen är jag väl bara lite utarbetad som vanligt. får se vad provresultaten visar. Har också blåsljud i hjärtat. Fast det påverkar mig inte enligt läkarna. Kanske för att jag är ganska blåst rent allmänt med... 😐
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Menar du att ordet bög har en negativ klang? Har vi inte kommit längre? Inte av mig men bevisligen av vissa. Nej fan, ibland har vi inte kommit längre.
SadamJR Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Inte för att jag vill oroa nån, men blåsljud låter ganska oroväckande.
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Har också blåsljud i hjärtat. Ha blåsorkester med fidden? idag var jag hos doktorn pga att jag varit skittrött i ett par månader. de hittade ett blåsljud i hjärtat och tog en massa prover. Samma här, varit skittrött i flera månader. Gjorde prover. ( dock inte på hjärtat ) inga tydliga svar men lite vänskapligt sa han att det är vanligt i vår generation. Märkligt att folk är utarbetade runt trettio. Säkert datoranvändandet. Mina ryggmuskler är typ som bikinnemaskar.
Zakyath Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 hoppas det är lugnt. det är ju inte akut farligt iaf. då hade du inte fått gå därifrån utan provresultat.
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Låter som du behöver vila upp, Fidden? Ta hand om dig, man!
Fidden Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Ha blåsorkester med fidden? Samma här, varit skittrött i flera månader. Gjorde prover. ( dock inte på hjärtat ) inga tydliga svar men lite vänskapligt sa han att det är vanligt i vår generation. Märkligt att folk är utarbetade runt trettio. Säkert datoranvändandet. Mina ryggmuskler är typ som bikinnemaskar. jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på faktiskt. om det är stressrelaterat igen har ju alla åtgärder jag gjorde förra våren varit helt felriktade. tillbaks på noll liksom, lika bra att förtidspensionera sig. men om det är nåt fysiskt så kan man ju typ dö och sånt, och det vore ju tråkigt kan man tycka.
laxlaxlax Postat 20 februari 2014 Postat 20 februari 2014 Kul att snackas vid, ska dra till simmet. Tjo!
Recommended Posts