Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

t ex när han tog bort mitt inlägg i en diskussion mellan mig och JJ för att han höll med JJ och inte mig. han skrev att detta var orsaken till mig i ett PM.

Postat

gizmo har en historia av att moderera efter sina egna åsikter snarare än forumregler och av hänsyn till andra

Jag fiinner mej inte i det här. Får hoppas att man inte åker ut pga detta.

Postat

Grammisgalan är verkligen ingen höjdare... Bara en massa tråk!

Eller har man blivit en sur gammal gubbe?

😠

Kasst ljud.

Postat

Man kanske borde bojkotta detta forum i fortsättningen? En vågar ju snart inte skriva någonting..

Vi har ju Mickes forum. 😕

Just ja, det hade jag glömt. xD

Postat

VAD är smör och bröd i inspelningssammanhang?

Musiker och ljudkällan.

Fick hem mina formgjutna proppar idag. Jag sitter och är helt mindblown över att jag kan höra diskant med proppar. Helt fantastiskt!

Postat

Anders Borg vill sänka studiebidraget med 300:- och samtidigt ökar möjligheten att låna 1000:- extra i månaden.

Far åt fanders säger jag. Ge oss 1000:- mer i bidrag istället.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Musiker och ljudkällan.

Makes no sense, men okej då.

Postat

Anders Borg vill sänka studiebidraget med 300:- och samtidigt ökar möjligheten att låna 1000:- extra i månaden.

[..]

Och öka skulderna istället! Visst är det fantastiskt.... 😆🤪

Postat

Far åt fanders anders.

Postat

Du får också jobba mer utan att förlora ditt studiebidrag helt. Tycker förslaget är bra. I slutändan ökar möjligheter för studenter att ha en godare ekonomi. Möjligheter gillar jag.

Postat (redigerat)

Du får också jobba mer utan att förlora ditt studiebidrag helt. Tycker förslaget är bra. I slutändan ökar möjligheter för studenter att ha en godare ekonomi. Möjligheter gillar jag.

Men då ska man ju ha tid att ha ett jobb också under studierna som redan är på heltid. Och med ett schema som inte är konstant dag ut och dag in är det definitivt svårare att ha en anställning.

Redigerat av Naymari
Postat

det är ju ytterst sällan studier är på heltid i praktiken. jag känner då få personer som studerar 40-timmarsveckor. dessutom blir det ett incitament för elever att välja mer seriösa utbildningar och skolor att erbjuda dem. ju högre bidrag man kan få, desto fler Harry Potter-kunskap-kurser lär vi se. För övrigt blir skillnaden ca 15 000 i lån på en femårig utbildning, så det är inte särskilt markant.

pjocke (oregistrerad)
Postat

Varför inte?

I de två sammanhang jag har hört uttrycket har det varit först "smör-och-bröd-synth" och sedan "smör-och-bröd-inspelning av ett band". Alltså får jag inte ihop det med din förklaring och är lika förvirrad som förut 🙂

Postat

I de två sammanhang jag har hört uttrycket har det varit först "smör-och-bröd-synth" och sedan "smör-och-bröd-inspelning av ett band". Alltså får jag inte ihop det med din förklaring och är lika förvirrad som förut 🙂

Jaha..

Men typ grundläggande-vardags-arbetshäst grej.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.