Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Ska se på rapport nu. 😐 Sedan så ska jag ägna mig åt en rolig hobby som jag har. Nämligen ögonlocksskådning! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant! 😎

På 60 talet kallades Hipsters for Mods och åkte runt på italienska skotrar 🙂

Jag klädde mej som ett mods och hade modsfrilla 1966 o ett par år framåt, lyssnade på the Who men cyklade. Var ute o cykla då som nu om man säjer så. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Prövar mej fram med Caustic. Ni som jobbat med det ett tag, har ni nåra goa tips till en rookie på området? 🙂

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag klädde mej som ett mods och hade modsfrilla 1966 o ett par år framåt, lyssnade på the Who men cyklade. Var ute o cykla då som nu om man säjer så. 😏

😎
Link to comment
Dela på andra sajter

😎

Skaffade f.ö. aldrig körkort när jag var 18. Min favvoförfattare Ray Bradbury och min första flickväns farsa hade det inte - jag ville bli som Bradbury och sympatiserade med tjejens farsa så därför skaffade jag inget. Men jag brukar säja att jag var tidigt miljömedveten. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

9888_5430.jpeg

håller då inte med riktigt alltså. tyckte dr who var trevligare för några säsonger sen. å sen tycker jag det finns trevligare serier. men jag är väl inte lika mycket av en sci-fi-fantast som du kanske 😕

Jag blev totalförälskad i det från första stund och har dom senaste månaderna varit som besatt. xD Nu är besattheten över, undrar vad jag ska obsessa över härnäst?

😆

Snacka om dirty städerska 😎 inte ens blyg xD

Man kommer ingenstans genom att inte ta för sig! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev totalförälskad i det från första stund och har dom senaste månaderna varit som besatt. xD Nu är besattheten över, undrar vad jag ska obsessa över härnäst?

jag tyckte det var sjukt bra efter 3-4 avsnitt, och plöjde serien. sista säsongen tyckte jag dock det tappade lite grand. sen efter den hade jag ett avbrott innan jag såg de två nya specialepisoderna (de hade inte kommit än), och när jag såg dem kändes det inte riktigt lika hippt alltså 😮 men det är klart, när man är inne i en serie så är man inne i den 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...