Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Där van Finland mot Ryssland! 🥰 :wub: 🥰

fikat var gott. 😑

Bra! 🥰

gott gott i gott goth. 😳

Lyssnade på Goth i mina unga dagar.. 😎
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Haha! Var med i ett band där vi gjorde cover på Sisters covers...

fattar inte vad videon har med låten att göra? den kanske också räknas som goth nu för tiden

Vampyrer är Goth! 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Aha Brothers Sisters Covers Covers?

Vi gjorde Comfortably Numb - Pink Floyd fast spelade den som Sisters Gjorde. Fast vi hade några egna låtar med. Startade bandet, repade tre månader och hadde en spelning för 300-400 pers.. Spelade på en festival som NAMF (Nacka musik förening) hade. Öppna kanalen var där och filmade minns jag. Criterion hette vårat band.. haha
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ett problem för IOK är ju att det är få länder som har råd att hålla ett OS på hemmaplan. Fast det är skönt att fler och fler protesterar mot IOKs beslut nuförtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här tyckte vi var en glad och peppig låt. Gick fan inte att sitta still till den... 🥰 :wub: 🥰 :wub:

http://www.youtube.com/watch?v=u88LkJQRELY

haha vad fan sångaren låter ju till och med som han kommer från leeds.

Vi gjorde Comfortably Numb - Pink Floyd fast spelade den som Sisters Gjorde. Fast vi hade några egna låtar med. Startade bandet, repade tre månader och hadde en spelning för 300-400 pers.. Spelade på en festival som NAMF (Nacka musik förening) hade. Öppna kanalen var där och filmade minns jag. Criterion hette vårat band.. haha

deras cover på knocking on heavens door är ju jävligt trevlig också

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

haha vad fan sångaren låter ju till och med som han kommer från leeds.

deras cover på knocking on heavens door är ju jävligt trevlig också

Ja,, The Merry Thoughts var ju ett tribute band egentligen. 🙂

Jo det är en trevlig cover det med..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja,, The Merry Thoughts var ju ett tribute band egentligen. 🙂

Jo det är en trevlig cover det med..

vet inte om du lyssnar på dem, men om du gör det, borde du veta att fields of the nephilim planerar att släppa ett nytt album i år ! gamla basisten tony pettit är tillbaka i bandet också.

Åh! Spännade hoppas du får det. 😎 B)

ja, jag med! roligare extrajobb än att sitta och blippa varor på ica eller så

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

På 1890-talet kallades stekarna för "grilljannar" och bar rutiga byxor och pincené.

Intressant! 😎

På 60 talet kallades Hipsters for Mods och åkte runt på italienska skotrar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

vet inte om du lyssnar på dem, men om du gör det, borde du veta att fields of the nephilim planerar att släppa ett nytt album i år ! gamla basisten tony pettit är tillbaka i bandet också.

Cool! Visste inte det, var ju ett tag sedan jag faktiskt lyssnade på goth. Jag var hårdrockaren band goterna då med. Fast jag gillade de näldr punkigare gothen mer nästan. Tänker fortfarande på en fras från Sex Gang Children - Arms Of Cicero - "Give us your guns and we´ll give you nirvana"

http://www.youtube.com/watch?v=jrM5R--VwUo

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...