Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Tack för alla gratulationer 🙂

Sadam:

Det var något om presets på pc? menar du de som finns att ladda ner från Google Play? Tror inte det blir så lätt att fixa över så.. har du en Androidtelefon så kan du ju alltid ladda ner presetsen och starta dem så att de packar upp och sen plocka över dem till din pc från Caustics mapp på telefonen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla gratulationer 🙂

Sadam:

Det var något om presets på pc? menar du de som finns att ladda ner från Google Play? Tror inte det blir så lätt att fixa över så.. har du en Androidtelefon så kan du ju alltid ladda ner presetsen och starta dem så att de packar upp och sen plocka över dem till din pc från Caustics mapp på telefonen..

Går man in på caustics hemsida finns det extra presets till syntarna. Tänkte att det kunde funka till pc-varianten oxå. Har ingen androidlur. Synd.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Måste släppa ur mig lite jobbrelaterad frustration bara.

Fullkomligt okompetent ledning som styr vårt företag tyvärr. Idioter som sitter långt från verkligheten och som tar ogenomtänkta beslut i okunskap, utan insikt i konsekvenser och som ständigt skapar orimlig arbetsbörda för oss. Det är först när det skiter sig som de vaknar och förstår något, som idag. Droppade även ett mail en nivå uppåt och förklarade situationen, och det satte fyr på grejer, får väl se vad som händer. Sen pallar man ju inte hur mycket som helst, känner ofta tryck i bröstet av all stress 😕😏 Hade vi haft en bättre ledning skulle jag trivas hur bra som helst och aldrig byta jobb men tyvärr går man ju i tankar att säga upp sig.

Sådär ja.

🙁😠
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Mycket svenskintresse i OS i dag.

Mats Olsson - Storslalom kl 08:00

Trekronor slaktar Slovakine kl 09:00

Damernas lagsprint kl 10:15

Svenska damernas semifinal i curling kl 10:00

Herrarnas lagspring kl 11:15

Viktoria Helgesson Konståkning kl 16:00

Så får vi hoppas att några går vidare till finalerna med Heja heja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sarkasm såhär tidigt? 😲

nää. vaknade av mig själv. så här tidigt! och är piggare än jag någonsin varit när jag vaknat. när har det hänt? när såg du mig skriva i längsta innan kl 12 sist?

jag sov 2½ timme på eftermiddagen igår innan min tenta, kanske har med det att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

nää. vaknade av mig själv. så här tidigt! och är piggare än jag någonsin varit när jag vaknat. när har det hänt? när såg du mig skriva i längsta innan kl 12 sist?

jag sov 2½ timme på eftermiddagen igår innan min tenta, kanske har med det att göra.

🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...