Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Måste släppa ur mig lite jobbrelaterad frustration bara.

Fullkomligt okompetent ledning som styr vårt företag tyvärr. Idioter som sitter långt från verkligheten och som tar ogenomtänkta beslut i okunskap, utan insikt i konsekvenser och som ständigt skapar orimlig arbetsbörda för oss. Det är först när det skiter sig som de vaknar och förstår något, som idag. Droppade även ett mail en nivå uppåt och förklarade situationen, och det satte fyr på grejer, får väl se vad som händer. Sen pallar man ju inte hur mycket som helst, känner ofta tryck i bröstet av all stress 😕😏 Hade vi haft en bättre ledning skulle jag trivas hur bra som helst och aldrig byta jobb men tyvärr går man ju i tankar att säga upp sig.

Sådär ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om Angrybrids, kan nån förklara hysterin kring Flappybirds? Har inte hängt me va grejen är.

😛

De vart väl så efter nyheten om en tjomme i england som fick sin telefon med flappybird såld för 90000 pund eller nått sånt... 😕

Och nu tror alla med flappybird att man kan sälja till vilket pris som helst här i sverige... Mjaaaaa!!!! 🤪

*skeptisk*

Link to comment
Dela på andra sajter

De vart väl så efter nyheten om en tjomme i england som fick sin telefon med flappybird såld för 90000 pund eller nått sånt... 😕

Och nu tror alla med flappybird att man kan sälja till vilket pris som helst här i sverige... Mjaaaaa!!!! 🤪

*skeptisk*

Men jag fattar inte varför spelet skulle vara så attraktivt? Nånting me att spelet lade ner? Svårt att få tag i? :S
Link to comment
Dela på andra sajter

flappy bird var inte meningen att vara ett stort spel. tror bla det var delvis plagiat av ett nintendospel och när det blev stor blev skaparen nojig och ville inte att nintendo skulle börja bråka med honom. varför det blev så förbaskat stort eller att folk vill ha det till såna hutlösa priser förstår jag inte 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

2 memph. Man brukar säga att folk inte lämnar bolag, man brukar lämna en chef. Finns inget som driver folk från arbetsplatser som kassa chefer. Tyvärr uppmärksammas ofta dåliga chefer för sent. Jag har haft några riktigt bra chefer genom åren, Så när jag fick några riktigt kassa chefer så blev jag skogstokig. Jag har också varit chef i några omgångar så jag vet att det inte är lätt alla gånger, speciellt om man som chef har tokiga chefer ovanför en. På större bolag så har man ofta utvärderingar av chefer. Om en chef får riktigt usla betyg så brukar man hjälpa chefen så att han blir bättre, alt flytta honom. På mindre bolag som kanske inte har en HR avdelning som hjälper företaget så brukar det vara svårt att "eskalera" en chef utan att komma i kläm. Så att....

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...