Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ett enkelt sequencerprogram som finns i en gratisvariant för pc. Riktigt kul och jätteenkelt att använda.

http://www.singlecel...are.com/caustic

Tack för tips. Gått med där redan. Laddar hem när jag får tid. Vi var i Köpenhamn idag. Superväder! Men ingen gammeldansk... 🙂

Postat

Tack för tips. Gått med där redan. Laddar hem när jag får tid. Vi var i Köpenhamn idag. Superväder! Men ingen gammeldansk... 🙂

Det är rätt kul, men allt man gör låter som techno. Du kanske kan lura ut hur man får in dom extra presets som finns. Caustic finns till android oxå.

Postat

Det är rätt kul, men allt man gör låter som techno. Du kanske kan lura ut hur man får in dom extra presets som finns. Caustic finns till android oxå.

Då kör jag det bara i Photosounder så blir det space opera av det. 😑

Fika på det? 😳

Dunderhonung?

Honung + hanung = sirap

k9 (oregistrerad)
Postat

Oj gammeldansk. .det var länge sedan... nu blev man ju sugen.. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Godmorgon! Sovit 12 timmar i sträck nu. 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Sjunger fortfarande Pål Meander mist tre gånger om dagen..... 😠😄

pjocke (oregistrerad)
Postat

Fan, ingen har bjudit över mitt spontanbud på den där elgitarren jag inte vill ha... vad tänkte jag på egentligen?

k9 (oregistrerad)
Postat

Fan, ingen har bjudit över mitt spontanbud på den där elgitarren jag inte vill ha... vad tänkte jag på egentligen?

Kan du inte bjuda över dig själv då? :rolleyes:
Postat (redigerat)

vilken?

Hittade en jag ville buda på, men har inte råd 😄

Redigerat av Naymari
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.