Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Ett enkelt sequencerprogram som finns i en gratisvariant för pc. Riktigt kul och jätteenkelt att använda.

http://www.singlecel...are.com/caustic

Tack för tips. Gått med där redan. Laddar hem när jag får tid. Vi var i Köpenhamn idag. Superväder! Men ingen gammeldansk... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tips. Gått med där redan. Laddar hem när jag får tid. Vi var i Köpenhamn idag. Superväder! Men ingen gammeldansk... 🙂

Det är rätt kul, men allt man gör låter som techno. Du kanske kan lura ut hur man får in dom extra presets som finns. Caustic finns till android oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är rätt kul, men allt man gör låter som techno. Du kanske kan lura ut hur man får in dom extra presets som finns. Caustic finns till android oxå.

Då kör jag det bara i Photosounder så blir det space opera av det. 😑

Fika på det? 😳

Dunderhonung?

Honung + hanung = sirap

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tack för tips. Gått med där redan. Laddar hem när jag får tid. Vi var i Köpenhamn idag. Superväder! Men ingen gammeldansk... 🙂

Oj gammeldansk. .det var länge sedan... nu blev man ju sugen.. 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Fan, ingen har bjudit över mitt spontanbud på den där elgitarren jag inte vill ha... vad tänkte jag på egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fan, ingen har bjudit över mitt spontanbud på den där elgitarren jag inte vill ha... vad tänkte jag på egentligen?

Kan du inte bjuda över dig själv då? :rolleyes:
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...