Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Idag hittade jag en guldring på gatan, 21k, som vägde 2gram. Blir typ 400kr. Fett! ☺️

Avslutade dagen på jobbet med att ställa mig på knä och fria till en kollega. Det tyckte han var väldigt kul, men han sade nej. 🙁

Postat

Jag har länge beundrat din titel över avataren Fidden. 😄 Har alltid undrat hur fanken du lyckats med det där men är väl yrkeshemligheter förmodar jag. Antagligen obskyra programmeringskoder.

Nörd! 😠

xD

Postat

nä, den dök bara upp på facebook 😆

ikväll ska jag ha ännu en NHL-kväll. jag är inte en kvinna, så jag berörs inte särskilt mycket av "högtiden"

Postat

Då tycker du fel. ☺️.

🥰

Blir inte din sambo lite svartsjuk när du gullar med mig? 😕

Sopa 🙂

Hon är ju inte ens hemma så hon får skylla sig själv? 😠

Postat

Jag har länge beundrat din titel över avataren Fidden. 😄 Har alltid undrat hur fanken du lyckats med det där men är väl yrkeshemligheter förmodar jag. Antagligen obskyra programmeringskoder.

Nörd! 😠

xD

Din.. Din.. KERUB! 😠

(╯°□°)╯ ︵ uɐɹǝʇǝʌ

Har inte förrän nu insett vilken fyrkantig näsa jag har.

Postat

På tal om det så var det längesedan det snackades kubande här. Inte sedan Pazo och Killis hängde här, var väl mest vi tre som nördade kuben. xD

Personbästa på 1:05 minns jag.

Postat

det kan ju vara en mun också, beroende på humör. Det misstaget har jag gjort en gång för mycket. Lika jobbigt varje gång att pilla ut gröten ur näsan...

Personbästa på 1:05 minns jag.

Challange accep........ KLAR!

Postat

Japp, helt rätt. 😠

Get a room! 😠

And invite me. 🥰

🥰

Neo-answers-a-banana-phone-in-the-Matrix.jpg

😮😛😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.