Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

sömntabletter och sprit brukar ju resultera i en toppenfylla annars. kan bli en kväll att glömmas.

Vill inte bli knark9 😱 :ph34r: 😱 :ph34r:

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Är det det där som kallas en oxymoron.

Varför skulle det vara det?

EDIT: Förlåt jag menar: Höhö, ja, precis som manlig modell och dito sjuksköterska lolololol.

Redigerat av pjocke
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jaha! Då fick jag åka till akuten istället. Min nacke som gör att jag känner mig full trodde de när jag ringde, kanske kan min sömnstörning bero på en nerv som är i kläm i nacken. Skulle plocka upp en guldpeng från golvet och smällde det till i nacken/skallen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! Då fick jag åka till akuten istället. Min nacke som gör att jag känner mig full trodde de när jag ringde, kanske kan min sömnstörning bero på en nerv som är i kläm i nacken. Skulle plocka upp en guldpeng från golvet och smällde det till i nacken/skallen...

Är du där nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

PA är också grüm som fan 🥰 Jag har sett mycket rysare, både bra, dåliga och skithemska men PA var jag tvungen att pausa för det var för mycket 😮 Tycker fortfarande att Blair Witch Project håller. Jävligt bra och välgjord film 🙂

Har faktiskt inte sett. Har du sett "Devil"? Bra skit.

Eller hur ;D Såg de tre första PA på bio, fan va mäktigt. 😄

Japp, Devil har jag också sett, en favorit! Också en rysare som med små medel lyckas göra det väldigt spännande och rysligt på en lagom nivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller hur ;D Såg de tre första PA på bio, fan va mäktigt. 😄

Japp, Devil har jag också sett, en favorit! Också en rysare som med små medel lyckas göra det väldigt spännande och rysligt på en lagom nivå.

Imo är det bara den första som är kick-ass 🙂

Jäääh! Du och jag, Memphy. Du och jag 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Imo är det bara den första som är kick-ass 🙂

Då tycker du fel. ☺️.

Jäääh! Du och jag, Memphy. Du och jag 🥰

🥰

Blir inte din sambo lite svartsjuk när du gullar med mig? 😕

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...