Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Vad är sömnparalys? Hur länge sover du när du väl somnar?

Sömnparalys är när man ligger "vaken" kan inte röra sig men upplever en massa obehagliga saker i rummet och kring sängen. Som en mardröm fast mycket mycket värre.

Den senaste jag hade så var det någon som kapat av min händer och fötter och gett dem till mina hundar att gnaga på. Men det värsta var att jag var säker på hundarna skulle äta upp varandra efter att de ätit upp mig. För att sedan den hunden som levde längst skulle svälta ihjäl. Under hela tiden så var det varelser som iakttog mig i rummet.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pjocke (oregistrerad)

Den senaste jag hade så var det någon som kapat av min händer och fötter och gett dem till mina hundar att gnaga på. Men det värsta var att jag var säker på hundarna skulle äta upp varandra efter att de ätit upp mig. För att sedan den hunden som levde längst skulle svälta ihjäl. Under hela tiden så var det varelser som iakttog mig i rummet.

Legalize it...

Nä men fy fan vad otäckt det låter. Har hört fler som lider av det berätta om det och beskriver det just som varelser som kommer över dem och bara liksom är där och jävlas... isch 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Om en jycke åt upp mej och dom andra jyckarna skulle jag nog tycka att det var rätt åt den om den svalt ihjäl.

Haha! Fast det är ju mina bästa vänner. Så om jag skulle dö så hoppas jag att de skulle rymma innan det gick så långt. Vore jag död så skulle jag ju inte bry mig längre iofs... 😑 Nästan tvärtom. Om jag vore död så skulle de gärna få äta upp mig om det krävdes för att de skulle klara sig. Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Idag har jag bokat tid för bilbesiktning, sökt ett vaktmästarjobb via Manpower och fikat kaffe!

😊

Bra, bättre, bäst!
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...