k9 (oregistrerad) Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 (redigerat) Vad är sömnparalys? Hur länge sover du när du väl somnar? Sömnparalys är när man ligger "vaken" kan inte röra sig men upplever en massa obehagliga saker i rummet och kring sängen. Som en mardröm fast mycket mycket värre. Den senaste jag hade så var det någon som kapat av min händer och fötter och gett dem till mina hundar att gnaga på. Men det värsta var att jag var säker på hundarna skulle äta upp varandra efter att de ätit upp mig. För att sedan den hunden som levde längst skulle svälta ihjäl. Under hela tiden så var det varelser som iakttog mig i rummet. Redigerat 13 februari 2014 av k9
slejnard Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Ojojoj då. Hemskt k9! Har haft det några gånger att jag inte kan röra mig. Demoner!
pjocke (oregistrerad) Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Den senaste jag hade så var det någon som kapat av min händer och fötter och gett dem till mina hundar att gnaga på. Men det värsta var att jag var säker på hundarna skulle äta upp varandra efter att de ätit upp mig. För att sedan den hunden som levde längst skulle svälta ihjäl. Under hela tiden så var det varelser som iakttog mig i rummet. Legalize it... Nä men fy fan vad otäckt det låter. Har hört fler som lider av det berätta om det och beskriver det just som varelser som kommer över dem och bara liksom är där och jävlas... isch 🙁
SadamJR Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Om en jycke åt upp mej och dom andra jyckarna skulle jag nog tycka att det var rätt åt den om den svalt ihjäl.
Neosus Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Idag har jag bokat tid för bilbesiktning, sökt ett vaktmästarjobb via Manpower och fikat kaffe! 😊
k9 (oregistrerad) Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 (redigerat) Om en jycke åt upp mej och dom andra jyckarna skulle jag nog tycka att det var rätt åt den om den svalt ihjäl. Haha! Fast det är ju mina bästa vänner. Så om jag skulle dö så hoppas jag att de skulle rymma innan det gick så långt. Vore jag död så skulle jag ju inte bry mig längre iofs... 😑 Nästan tvärtom. Om jag vore död så skulle de gärna få äta upp mig om det krävdes för att de skulle klara sig. Redigerat 13 februari 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Idag har jag bokat tid för bilbesiktning, sökt ett vaktmästarjobb via Manpower och fikat kaffe! 😊 Bra, bättre, bäst!
Micke H Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Idag har jag bokat tid för bilbesiktning, sökt ett vaktmästarjobb via Manpower och fikat kaffe! 😊 Fetmarkerade det viktigaste. 😑
slejnard Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 me munspelslåtar 😑 deeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeee ååååååååååååååå låter inte GOTT men han vill ha sina låtar å jag lyder.
Neosus Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Iväg och handla?? 😮 :o vagott me munspelslåtar 😑 deeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeee ååååååååååååååå låter inte GOTT men han vill ha sina låtar å jag lyder. Typ schuu schuu schuu! ☺️😑
slejnard Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 han jammar oftast med i sammma tonart. fast inte samma som jag spelar... ååå jäklar vilket skägg jag hade där. 😮
SadamJR Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 En tiger i tanken var en berömd bensinslogan en gång i världen. I västervik tar man ett annat grepp. http://www.expressen.se/kvallsposten/vastervik-testar-att-kora-pa-spigg-i-tanken/
slejnard Postat 13 februari 2014 Postat 13 februari 2014 Jaha han som är med överallt... 😄 exakt han. ett original!
Recommended Posts