Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Det är lite lustigt.. Hade aldrig hört talas om Flappy Bird innan de där Blocketannonserna.

F ö. På en Android lär det ju gå att hitta installationspaketet och sprida utanför play.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är det en som påstår att det är Flappy Bird iaf.. installation på egen risk antar jag.

Edith:

Iofs, kanske räknas som länk till piratkopia. Tar bort det.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Gaffe på K!

Kgaffe? 😳

Haha! Gjorde jag bort mig i kompressor tråden nu eller? 😊😊

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ja. "Kompressionsgrad" är ett sammansatt ord.

Tack! Är ju ordblind så jag missar sådant. 🙂

Men det känns om att jag tänkte helt fel med det jag först skrev där också, haha. 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

När sover du egentligen? Försöker du hålla några tider eller tar du dej en lur när du kan?

Jag sover när jag är trött och kan somna eller när jag mer eller mindre bara slutar fungera. Har testat en massa mediciner men jag får nästan alltid fler av biverkningarna än av det som medicinen faktiskt ska ge mig. Även den mildaste varianten av sömntabletter är på tok för starka för mig. Men jag tar dem ändå när jag måste. Jag blir påverkad av dem upp till 48 timmar, ibland längre, fast att de ska gå ur kroppen mellan 8-12 timmar efter att man tagit dem .
Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Tack! Är ju ordblind så jag missar sådant. 🙂

Du menar ord blind?

NEJ jag bara skoja!!! Och det var tänkt som ett skämt först också, jag skiter väl i hur folk skriver, men jag vet typ knappt hur en kompressor funkar och ville dra uppmärksamheten bort från deeeeeeeeeeeeeeeeet. Jå¨h!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar ord blind?

NEJ jag bara skoja!!! Och det var tänkt som ett skämt först också, jag skiter väl i hur folk skriver, men jag vet typ knappt hur en kompressor funkar och ville dra uppmärksamheten bort från deeeeeeeeeeeeeeeeet. Jå¨h!

😆

Presets är människans bästa vän.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Och när jag väl somnat så är det inte så säkert att jag blir utvilad av att sova. Råkar jag ut för en sömnparalys så kan det hända att jag upplever mera stress än jag gör när jag inte kan somna. Samma sak när jag slutar andas i sömnen. Men jag har ju mina hundar som puffar till mig, när jag andas fel, så att jag störs tillräckligt för att kroppen ska reagera utan att jag alltid vaknar helt.

Du menar ord blind?

NEJ jag bara skoja!!! Och det var tänkt som ett skämt först också, jag skiter väl i hur folk skriver, men jag vet typ knappt hur en kompressor funkar och ville dra uppmärksamheten bort från deeeeeeeeeeeeeeeeet. Jå¨h!

Mu pp! 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Och när jag väl somnat så är det inte så säkert att jag blir utvilad av att sova. Råkar jag ut för en sömnparalys så kan det hända att jag upplever mera stress än jag gör när jag inte kan somna.

Vad är sömnparalys? Hur länge sover du när du väl somnar?

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Presets är människans bästa vän.

Fast riktigt SÅ illa är det inte. Men jag får ratta bra jävla länge innan jag får till något som låter bra, tycker jag.

Jag skulle vilja ha lite bättre material att öva på, dock. Det jag har är rätt skräpigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar ord blind?

NEJ jag bara skoja!!! Och det var tänkt som ett skämt först också, jag skiter väl i hur folk skriver, men jag vet typ knappt hur en kompressor funkar och ville dra uppmärksamheten bort från deeeeeeeeeeeeeeeeet. Jå¨h!

😄

Kör ofta med utgångspunkt från presets 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...