Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Mitt mål har varit att kunna gå med en krycka. Det känns betydligt mer realistiskt nu, Hade inte gått nåt på snart ett halvår.

Asså, det är ett bra tag. Då måste du förlorat mycket styrka i benen, eller har du gjort några benövningar under tiden?

En PT alltså, HA! Det är inte var dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Asså, det är ett bra tag. Då måste du förlorat mycket styrka i benen, eller har du gjort några benövningar under tiden?

En PT alltså, HA! Det är inte var dag.

Se där, sadam. Memphis erbjöd sig just att bli din PT.

Link to comment
Dela på andra sajter

aa vi får se. när behövde du den där längsta-kören förresten?

Mjo, längstah-kören ja... 😊 Av förklarliga skäl har det inte blivit så mycket musik på ett bra tag men jag ska försöka kicka off nu i mars. Har trummorna och basen klar men vill gärna ha ackar, elgitarrer (x4) piano plus leadsång innan jag smäller ut det till er. Vill hellre ha allt klart innan ni lägger kör 🙂

Stay tuned 😮

Ja det är mycket OS snack nu, båda på jobbet och i längsta.

2835284-1097535_clipart_sleepy_emoticon_yawning_and_stretching_royalty_free_vector_illustration.jpg

71268337_e37a1db55e_o.jpg

😆🥰😄 xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Drick mer kaffe, då blir det mycket knallande fram och tillbaka till bryggaren.

Dricker inte kaffe. Har lyckats dra på mej tre skelettskador på vänsterarmen som inte har läkt direkt perfekt, så jag får värk när jag försöker träna. Nån tyckte att jag skulle testa gummiband.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker inte kaffe. Har lyckats dra på mej tre skelettskador på vänsterarmen som inte har läkt direkt perfekt, så jag får värk när jag försöker träna. Nån tyckte att jag skulle testa gummiband.

En längstian som inte dricker kaffe? 😕🤪
Link to comment
Dela på andra sajter

Dricker inte kaffe. Har lyckats dra på mej tre skelettskador på vänsterarmen som inte har läkt direkt perfekt, så jag får värk när jag försöker träna. Nån tyckte att jag skulle testa gummiband.

Alltså, du kan inte druckit dåligt med akffe om du fått 3 skelettskador i armen av det! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har vi haft årsmöte i båtklubben. Jag är sekreterare. Och helt katastrofal. Sämre som sekretarare än vad jag är på datorer. Kommer inte ihåg ett ord vad som säjs, o det jag kommer ihåg kan jag inte formulera i text alls.

Jag har minskat ner väldigt på kaffedrickandet. Börjar tycka att te är godare

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har vi haft årsmöte i båtklubben. Jag är sekreterare. Och helt katastrofal. Sämre som sekretarare än vad jag är på datorer. Kommer inte ihåg ett ord vad som säjs, o det jag kommer ihåg kan jag inte formulera i text alls.

Jag har minskat ner väldigt på kaffedrickandet. Börjar tycka att te är godare

Här bör du ju se kopplingen tycker jag... Mer kaffe bättre sekreterare?
Link to comment
Dela på andra sajter

Onsdag; 2 timmar server-möte och sen 6 timmar sql-kurs = en lunchtimme för att slutföra en drös ärenden.

Torsdag: 8 timmar diverse kurser. En lunchtimme att slutföra eventuella kvarvarande ärenden samt en förbättringsidé.

Fredag: 8 timmar fosterställning. Vem vet, kan bli övertid...

Alltså, det i kombination med "beordrad icke-övertid" eller vad fan man skall kalla det. Får inte göra övertid just nu helt enkelt, om inget akut inträffar that is. xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Idioter. Jag har ju protesterat mot kaffesörplandet här i åratal. Drog till och med igång ett kaffefritt dygn. Försöker hitta på nåt dräpande men det känns rätt bortkastat.

Kaffe på det?

🥰😆

Jäpp kaffe på det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu har jag genomfört mitt första E-Bay köp, tre stratamickar Delta Tone, såna har jag letat i åratal, de satt på American Standard fr -97 til -04, sen slutade de göra dem. Fick dem för typ 520 kr inkl frakt. O på Facebock har jag hittat en fabrikslackad stratkropp för 400 kr o en helt ny hals för samma summa. Det blir mitt första gitarrbygge…

Och det verkar som att jag klarade allt dator meck med både E-Bay o Paypalbetalningen. Aldrig sysslat med förr. Duktig idiot på datan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...