Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
pjocke (oregistrerad)

Jag testar att skriva detta med Röst-styrning . Det verkar funka ganska bra . Punkterna får ett mellanslag innan B dia dia billiga dom skrivs . Det var tydligen svårt att förstå va va dom fast dom som många vill skriva . B igen de'e igen fan :-)

Hahahha 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag testar att skriva detta med Röst-styrning . Det verkar funka ganska bra . Punkterna får ett mellanslag innan B dia dia billiga dom skrivs . Det var tydligen svårt att förstå va va dom fast dom som många vill skriva . B igen de'e igen fan :-)

Kan vara det mest logiska som sagts i denna tråd.. 😛
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tycker de är roliga. De verkar ju ha kul iallafall.

Syntax error in 1

Syntax terror.. 😑

Jobbig vurpa 😱 :ph34r: 😱🙁 :( 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Man åker baklänges, man ser ingenting, man är helt blind, man har inga ögon i nacken, så man ser ingenting. Lysande kommentator ju 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag har sällan hört några va så glada över en möjlig fjärdeplats, som blev femte. Det var lika bra det oxå.

Det hör lite till just den kulturen som är förknippad med denna idrott. att den är med i OS kanske kommer får den att ändras men jag gillar att det är lite så. Många tävlande ser ju glada ut fast att de misslyckats tillockmed.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det är roligare om folk blir flyförbannad! 😆😄

Ja fast nä, men jo. En tjej grät ju lite, då blev du glad va? 😉
Link to comment
Dela på andra sajter

Nilsson!

2014-Fender-60th-Strat-Web-Banner-480x250-studio.gif

Här är adressen till bilden: http://aka-cdn-ns.ad...x250-studio.gif Högerklicka och välj "spara som", sen är det bara att ladda upp på fejjan på din kompis tidslinje.

Grymt ska testa. Själv försökte jag kopiera flera grejer därifrån, men Facebook verkade in ta in det alls. Kopieringsskydd? Men jag ska testa ditt tips…

Link to comment
Dela på andra sajter

pjocke (oregistrerad)

Får med mig länken, men bilderna kommer inte upp på polarns sida.

Nåt alternativ som heter bara "spara som" finns inte i Macen? Jag är för korkad som vanligt.

Okej. Jag sitter i Windows nu, men kan göra en guide till dig ikväll om du vill 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...