Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Amstaff va? Är det en Amstaff?

nää det tror jag inte. min kusin sa att stora sådana vägde upp mot 90 kilo, denna var ganska tunn. den var ganska hög också, huvudet var väl strax under mitt bröst. han sa att rasen var avlad i afrika för att vakta gårdar

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni sett reklamskylten här för Fender the greatest guitar osv, en stratta o de växlar bild…

Kan man kopiera det o spar på nåt vis: Jag vill skämta med gitarrpolarn i bandet, vi håller jämt på o fånar oss med att jag håller på Fender o han på Gibson. Lycka vore om jag kunde få in den där reklamskylten på ans Facebooksida, haha

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

vissa bildfiler växlar mellan olika bilder.. du får laborera lite. själv ser jag ingen reklam.

Lider du av reklamblindhet?
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Öhmmm! Skönt när man vaknar, går ut med hundarna, sätter på kaffet, plockar fram frukosten om märker att klockan bara är lite över tre på mörra... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har ni sett reklamskylten här för Fender the greatest guitar osv, en stratta o de växlar bild…

Kan man kopiera det o spar på nåt vis: Jag vill skämta med gitarrpolarn i bandet, vi håller jämt på o fånar oss med att jag håller på Fender o han på Gibson. Lycka vore om jag kunde få in den där reklamskylten på ans Facebooksida, haha

Nu blev man som nyfiken på bilden va.. 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testar att skriva detta med Röst-styrning . Det verkar funka ganska bra . Punkterna får ett mellanslag innan B dia dia billiga dom skrivs . Det var tydligen svårt att förstå va va dom fast dom som många vill skriva . B igen de'e igen fan :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...