Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Inte bara SJ som har problem med spåren. 😑

Jag sluter på topp hubba habba wooow wooow yeeeee!

Redigerat av k9
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Meeeeh RAMLA DÅ SOPOR!!!!!!!!!!!!!!!

Nej gå och handla pizza då.... heja håa!

Postat

Driver du med mej nu igen?

bara om du är autistisk... eller akustisk.... och för all del, vem är inte det? Själv har jag kanske inte ett f-hål, men väl ett a-hål som kan förstärka den minsta vindpusten till ett mäktigt basvrål.

Postat

bara om du är autistisk... eller akustisk.... och för all del, vem är inte det? Själv har jag kanske inte ett f-hål, men väl ett a-hål som kan förstärka den minsta vindpusten till ett mäktigt basvrål.

Det är helt ok.

Postat

kul att de e bra med dig CHAE ☺️ du får säga till hur det blir med det där körandet du behövde!

på tal om hundar träffade jag min kusins lilla vovve i helgen när vi hade kusinpoker. 80 kg väger den. ser ut som ett monster.

971945_10151657792873473_1176127188_n.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

kul att de e bra med dig CHAE ☺️ du får säga till hur det blir med det där körandet du behövde!

på tal om hundar träffade jag min kusins lilla vovve i helgen när vi hade kusinpoker. 80 kg väger den. ser ut som ett monster.

971945_10151657792873473_1176127188_n.jpg

Stilik gille!
k9 (oregistrerad)
Postat

Wienerbröd och mjölk! 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Amstaff?

🥰 :wub: 🥰 :wub:

Vem vart hur? 😲

k9 (oregistrerad)
Postat

vet inte vad den heter... har nyligen blivit laglig i Sverige. aftonbladet beskrev rasen som "elak". de är tydligen uppfödda för att vara vakthundar till skillnad från andra mer agressiva raser som är jakthundar... min kusin är knäpp 😆

http://denver.cbsloc...uspect-on-cell/

på tal om knäpphet

Amstaff va? Är det en Amstaff?
k9 (oregistrerad)
Postat

Försöker se på nyheterna men Pål är är så störig just nu....

k9 (oregistrerad)
Postat

Det roliga är ju att just jakthundar oftast är lugna, men lite gaffliga,

k9 (oregistrerad)
Postat
😐 Vad ska man göra nu då? 😐
Postat

HATAR PÅL MEANDER!!!!

😳😕

Idag har jag nog gått 100 meter. Med rullator iofs, men ändå.

Och hur e känslan?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.