Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Helgens webb-tips: Om ni vill prova på att göra låtar on line, googla på on-line sequencer så får ni en jädrans massa länkar!

Ha najz söndagskväll! Nu e de kaffedax!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

E de jag? 😠

Näpp! Det är forumets egna Demon jag syftar på. Och det är heller inte denna tråd jag syftar på. Jag är grälsjuk men har ingen kvar på FB att dissa. haha!

Helgens webb-tips: Om ni vill prova på att göra låtar on line, googla på on-line sequencer så får ni en jädrans massa länkar!

Ha najz söndagskväll! Nu e de kaffedax!

Hmm kanske vore något! Ska genat kolla..
Link to comment
Dela på andra sajter

Näpp! Det är forumets egna Demon jag syftar på. Och det är heller inte denna tråd jag syftar på. Jag är grälsjuk men har ingen kvar på FB att dissa. haha!

Hmm kanske vore något! Ska genat kolla..

Honom har jag lagt ner. Han är en skitstövel helt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

näää

OK. Om sanningen ska fram. Jag e shopoholic när det gäller musikprogram som intresserar mej. Köper dem alltid i fullversion, helst platinum, producer eller suite. Tack vare mitt extraknäck har jag råd. Frugan shoppar antikt på sitt håll. Lika prylgalen som jag. Det vi inte vill ha sen säljer vi på loppis eller skänker bort.

Och så är jag galen i Korgs Kaossilatorer!

Ju mindre tid jag har för att göra låtar desto fler prylar o program köper jag.

Vore därför en underdrift att kalla mej demo-nisse! 🙂 :) 🙂😑😏😛😄

Näpp! Det är forumets egna Demon jag syftar på. Och det är heller inte denna tråd jag syftar på. Jag är grälsjuk men har ingen kvar på FB att dissa. haha!

Hmm kanske vore något! Ska genat kolla..

Ja, kolla kaffet genast! 🙂

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Honom har jag lagt ner. Han är en skitstövel helt enkelt.

Det är det som är det roliga. Galet kul att retas med honom. Tänk vilken bara källa den tråden kommer att bli för att hitta "bra argument" från honom. Men jag uppskattar samtidigt Zaks inlägg där. Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

jag fattar fortfarande inte vad som e roligt med de där! 😊😊😱

får ta och grunna på det där ett tag till men snygg tischa iallafall... 😊😊😱

Inte jättelätt att hänga med kanske 😛 Pååål meeander xD

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mipc-JxrhRk

edit ninjad

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

😛

Nä krappar, nu kilar jag.

K9, du får hålla ett öga på Grahn, man vet aldrig man har honom eller var vad han hittar på.

Japp så får det bli. Är nog vaken till Curlingen börjar så jag ska passa Gahnen under tiden...
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...