Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😆

Här så har man en tung dag och så postar Fidden ett sånt här briljant inlägg som bara lyste upp min dag 😄

Jag fattade faktiskt redan efter andra meningen;P Och dom ska jag ju se om två veckor! >:F

Tryck upp en t-shirt.

Postat

Helgens webb-tips: Om ni vill prova på att göra låtar on line, googla på on-line sequencer så får ni en jädrans massa länkar!

Ha najz söndagskväll! Nu e de kaffedax!

k9 (oregistrerad)
Postat

Demofånen är tillbaks nu.. yeeey!

Det var faktiskt ingen dum idé.

palmeander.jpg

🥰 Vad kostar den? 😆
k9 (oregistrerad)
Postat

E de jag? 😠

Näpp! Det är forumets egna Demon jag syftar på. Och det är heller inte denna tråd jag syftar på. Jag är grälsjuk men har ingen kvar på FB att dissa. haha!

Helgens webb-tips: Om ni vill prova på att göra låtar on line, googla på on-line sequencer så får ni en jädrans massa länkar!

Ha najz söndagskväll! Nu e de kaffedax!

Hmm kanske vore något! Ska genat kolla..
Postat

Näpp! Det är forumets egna Demon jag syftar på. Och det är heller inte denna tråd jag syftar på. Jag är grälsjuk men har ingen kvar på FB att dissa. haha!

Honom har jag lagt ner. Han är en skitstövel helt enkelt.

Postat (redigerat)

näää

OK. Om sanningen ska fram. Jag e shopoholic när det gäller musikprogram som intresserar mej. Köper dem alltid i fullversion, helst platinum, producer eller suite. Tack vare mitt extraknäck har jag råd. Frugan shoppar antikt på sitt håll. Lika prylgalen som jag. Det vi inte vill ha sen säljer vi på loppis eller skänker bort.

Och så är jag galen i Korgs Kaossilatorer!

Ju mindre tid jag har för att göra låtar desto fler prylar o program köper jag.

Vore därför en underdrift att kalla mej demo-nisse! 🙂 :) 🙂😑😏😛😄

Ja, kolla kaffet genast! 🙂

Redigerat av Algotezza
Postat

palmeander.jpg

jag fattar fortfarande inte vad som e roligt med de där! 😊😊😱

får ta och grunna på det där ett tag till men snygg tischa iallafall... 😊😊😱

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Honom har jag lagt ner. Han är en skitstövel helt enkelt.

Det är det som är det roliga. Galet kul att retas med honom. Tänk vilken bara källa den tråden kommer att bli för att hitta "bra argument" från honom. Men jag uppskattar samtidigt Zaks inlägg där. Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Pull me under- låter ju som- Pål Meander

k9 (oregistrerad)
Postat

Tack Algotezza! Audiosauna verkar kul tycker jag.

k9 (oregistrerad)
Postat

Städ-patrull! En Metalica låt... vilken? 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

You know it's städpatrull!

k9 (oregistrerad)
Postat

Du kan va tråki 😠

+1 😠 :angry:

:rolleyes:

Postat

😛

Nä krappar, nu kilar jag.

K9, du får hålla ett öga på Grahn, man vet aldrig man har honom eller var vad han hittar på.

k9 (oregistrerad)
Postat

😛

Nä krappar, nu kilar jag.

K9, du får hålla ett öga på Grahn, man vet aldrig man har honom eller var vad han hittar på.

Japp så får det bli. Är nog vaken till Curlingen börjar så jag ska passa Gahnen under tiden...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.