Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

själv har jag precis sett anchorman 2. kul film!

🙂 En kul film är ju alltid kul. 😑

Det är kul att skryta.

Skryter inte jag HAR ett poäng.... 😠
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tänkte mera på mej.

Fick du oxå 10?

Nej jag missade trots att du golade. När de nämnde något om en tilltals reform så snöade jag in på hen, istället för du... bra va?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Så var det dags igen...

Så var det dags igen...

God natt!

Så var det dags igen...

God natt!

Skulle ju redigera och inte citera. Puckade knappar att trycka sig fel... natt nu.. Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

när jag var hos kiropraktorn häromdagen sa hon att min högra axel är mycket mer framåtskjuten än min vänstra. när jag plockade fram gitarren idag förstod jag varför. kan inte spela akustisk utan att sätta den i extrem position :S hur ska jag lösa detta...

Link to comment
Dela på andra sajter

när jag var hos kiropraktorn häromdagen sa hon att min högra axel är mycket mer framåtskjuten än min vänstra. när jag plockade fram gitarren idag förstod jag varför. kan inte spela akustisk utan att sätta den i extrem position :S hur ska jag lösa detta...

Träning.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

när jag var hos kiropraktorn häromdagen sa hon att min högra axel är mycket mer framåtskjuten än min vänstra. när jag plockade fram gitarren idag förstod jag varför. kan inte spela akustisk utan att sätta den i extrem position :S hur ska jag lösa detta...

Tänk på att aktivt stå gå, och sitta rak i ryggen och med nacken rak flera gånger om dagen. Genom att öva på att stå , sitta och gå med rätt ställning utan gitarren så kommer det tillslut kännas konstigt att stå fel med gitarren i nävarna med. Gör om, gör rätt!

Mitt sova föll på en så enkel detalj som att faktiskt somna. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

när jag var hos kiropraktorn häromdagen sa hon att min högra axel är mycket mer framåtskjuten än min vänstra. när jag plockade fram gitarren idag förstod jag varför. kan inte spela akustisk utan att sätta den i extrem position :S hur ska jag lösa detta...

Eller ring till en sjukgymnast och beskriv problemet. Eftersom lösningen är ganska enkel så kanske det räcker med ett besök. Har du tur så får du ett gummiband och några övningar du lätt kan göra var som helst, snudd på.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...