Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Tråkig invigning. Satt mer och tänkte på London, Kina och Kanadas invigningar medans jag kollade... men det var förmodligen den typen av estetik som inte föll mig i smaken alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkig invigning. Satt mer och tänkte på London, Kina och Kanadas invigningar medans jag kollade... men det var förmodligen den typen av estetik som inte föll mig i smaken alls.

Är dom redan igång?

tänkte bojkotta idrotten, invigningen har jag inte ens funderat på, är den slut nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har OS redan invigts alltså?

Japp! Det tjuvstartade i går redan. Uttagningar för div snowboard tävlingar var det nog mest.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Undrar om Demonen själv hittade de länkar jag ville bjuda honom på... tråkigt för då kommer han ju inte kunna posta något mer om tågen...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag är en jävel på frågesport.

Jag brukar vara bra på det. Men just geografi och saker som är relaterade till vissa områden är just min Akilleshäl.

Antar det finns nån OS-tråd ni alla hänger i nu 😏

Hur kan du tro det? ☺️

Spam!

Bump!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har ni sett Sapmi sessions på TäVä? Olika artister som gör en låt med olika samiska artister på tre dagar. Så långt norrut, åt rätt håll med andra ord, att gjorden tar slut över nästa krön. Jag svär! En improviserad men rövphet studio. Oftast inte de intressantaste artisterna enligt mitt eget tycke, men produktionen gör att jag gillar det ändå.

http://www.svtplay.se/video/1696504/del-1-av-6-markus-krunegard-och-inga-juuso?tab=program&sida=2

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Tror att jag behöver ett glas gott till. Allt snurrade motsols efter första glaset, nu snurrar allt fast att jag sitter still. Ett glas till återställer nog fysikens lagar. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...