Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Det blir snart en första mugg här! 😑😱

Har gått på muggen flera ggr redan. Kaffe är klockrent ur-indrivande! 😑☺️😮😄

And another PT!

Redigerat av Algotezza
Annons
Postat

Jag har varit hos tandläkaren. Förr i världen stod det TANKLEKARE MALIN på kvittot. Nu verkar de ha fått ordning på kassasystemet dock. Synd.

De som sitter i receptionen på folktandvården dit jag går låter som Jolanta i HipHipgänget.

Postat

Sport är som sex. Roligare att själv utföra än titta på. 🥰

Postat

Vet inte om det är en majoritetsåsikt om vare sej sport eller sex.

En del ser väl sport som ett substitut för sex. Eller har sex som sin sportgren. 😏

Postat (redigerat)

Det är alltid knepigt med bedömningssporter.

Det är bara att försöka svara på frågan:"Hur skönt var det (på en skala från ett till sex)?" 😄

Redigerat av Algotezza
Postat (redigerat)

man kan ju alltid köpa en spegel och få det bästa av två världar 😑

"Sportspegeln" blev just ett annat program. 😄 Redigerat av Pico
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hur låter det? Knappt hunnit mixa på det 😱

Snyggt! Kanske att pukorna försvinner, om det nu är pukor med iofs. Eller är det bara min hjärna som lägger till dem för att jag vill att de ska vara där? Redigerat av k9
Postat

Snyggt! Kanske att pukorna försvinner, om det nu är pukor med iofs. Eller är det bara min hjärna som lägger till dem för att jag vill att de ska vara där?

Där är timpani och en bastrumma om jag minns rätt. De står längst bak och vi fick inte micka dessa separat. Jag är dock inte säker på om de lirar just här.

Postat

Är dehydrerande detsamma som urindrivande?

dehydration är uttorkning på svenska å vätskedrivande är diuretic på engelska 😑 olika saker. kaffe är vätskedrivande men inte uttorkande

"Sportspegeln" blev just ett annat program. 😄

😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Där är timpani och en bastrumma om jag minns rätt. De står längst bak och vi fick inte micka dessa separat. Jag är dock inte säker på om de lirar just här.

Hör dem i slutet på stycket. Vred upp volymen medans jag lyssnade och då kom hela ljudbilden på plats. Så jag tycker att det låter mycket bra och är imponerad. Svårt med en så stor orkester, man måste ju mixa lite på plats när man mickarupp. Jag skulle fan i mig aldrig ens våga göra det inför så många musiker haha.
Postat

Hör dem i slutet på stycket. Vred upp volymen medans jag lyssnade och då kom hela ljudbilden på plats. Så jag tycker att det låter mycket bra och är imponerad. Svårt med en så stor orkester, man måste ju mixa lite på plats när man mickarupp. Jag skulle fan i mig aldrig ens våga göra det inför så många musiker haha.

Vi var 19 pers på plats med lärare, så det gick ganska felfritt.

Postat

Hehehe fick över 3000p i EN Runda av ruzzle. Totalt över 4000p 😄

Bra va 🙂

Kaffe på det!

4821 / 5967 är mitt rekord. Tror typ y låg på x3 bokstav och ordbonusarna alldeles i närheten 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.