Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På tal om foto så var jag på en fika-IRL-träff med en kille från ett fotoforum idag. Var riktigt trevligt, och även lite lustigt, för jag har aldrig träffat någon så lik mig vad gäller utseénde, lite creepy nästan 😆

Postat

På tal om foto så var jag på en fika-IRL-träff med en kille från ett fotoforum idag. Var riktigt trevligt, och även lite lustigt, för jag har aldrig träffat någon så lik mig vad gäller utseénde, lite creepy nästan 😆

Doppelganger! 😮

Postat

Du e för festlig. 😄

Jaha Memphis, du laddar inför os förstår jag 😑

Det finns cirka 2 miljoner andra saker jag hellre gör innan jag frivilligt kollar på OS xD

Alla kan inte gilla allt. Men finns ju andra nötter här som kommer följa det. (Pico, Fidden? 😛)

Postat

Har vart å repat inför en spelning imorgonkväll!

En jefla skitspelning men man tjäna ju iallafall en lite slänt!

...slant menar jag! Jag slant på tangenterna... 😑

MR GRUMPYMAN HOW ARE YOU? 🙂

Postat

Det finns cirka 2 miljoner andra saker jag hellre gör innan jag frivilligt kollar på OS xD

Alla kan inte gilla allt. Men finns ju andra nötter här som kommer följa det. (Pico, Fidden? 😛)

Nu är du ute på tunn is tunnis.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.