Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Själv ska jag till en kiropraktor nu. Ringde först kommunens sjukgymnast som ville låta mig vänta i en halv månad... Nej tack!

Ja, man får vara på rätt mycket för att få vad man behöver i vården. Man måste vara frisk för att orka vara sjuk, eller hur man ska uttrycka det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt och såg på hem till gården. En av figurerna följde upp sin replik med en lång intesiv blick. Tyckte det var ovanligt kafaktärsfullt skådespeleri för serien när jag insåg att bilden hade låst sej.

😆

Jo... hoppas det nya benet kommer funka bra också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, eller så gör man som jag och bokar privat...

Absolut! Privat kan ofta vara räddningen när det finns proppar i det allmänna sjukhussystemet. Väntetider utan gräns ibland...

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt och såg på hem till gården. En av figurerna följde upp sin replik med en lång intesiv blick. Tyckte det var ovanligt kafaktärsfullt skådespeleri för serien när jag insåg att bilden hade låst sej.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Dassen fixade. Så rena att man kan ha dasslocket som fikabord. Vaskarna och spegeln är som nyskördade... nånting - bananer? Det e ju gott...

Ranelid menar att städa dass är mansgöra. Det är ju vi som skvätter ner mest... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Dassen fixade. Så rena att man kan ha dasslocket som fikabord. Vaskarna och spegeln är som nyskördade... nånting - bananer? Det e ju gott...

Ranelid menar att städa dass är mansgöra.

Dasslocken är ofta renare än fikaborden.

Vad kan ranelid veta om det?

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Dasslocken är ofta renare än fikaborden.

Vad kan ranelid veta om det?

På mackedonkan brukar man tvätta dasslock i diskmaskinen i köket... Just lovin (sh)it...

Ranelid har sin fantasi. När Ranelid tar sin bluff så får Fan ta sin...

kaffemuggen! 😮

😱

😊😆😮

im full of it! COFFEESPEED!!!

Mitt ökända gamla djungelordspråk till kolleger med muggen i högsta hugg är: Gå inte på den!

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...