Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag installerade AVG toolbar men då kukade google chrome ur så jag tog och avinstallerade chrome och gjorde en ny installation i tron att det skulle bli bättre men näääeee da så då avinstallerade jag AVG toolbar istället och då gick det till sig.............

Sånt gör mig förbannad!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Och varför installerade jag AVG Toolbar undrar ni?

Jo därför att AVG ville det och då klickade jag accept!

Sånt gör mig förbannad! 😠

Finns fan inget värre än när du installerar program och så följer det med massa bullshit du måste avkryssa att du inte vill ha under installationen.

"Vill du installera denna också?" FUCKING NEJ!

"Vill du göra denna till din startsida?" HOLY FUCK NO!

"Vill du passa på att ta del av dessa erbjud..." HÅLL KÄFTEN OCH INSTALLERA DET JAG LADDADE NER!!!!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns fan inget värre än när du installerar program och så följer det med massa bullshit du måste avkryssa att du inte vill ha under installationen.

"Vill du installera denna också?" FUCKING NEJ!

"Vill du göra denna till din startsida?" HOLY FUCK NO!

"Vill du passa på att ta del av dessa erbjud..." HÅLL KÄFTEN OCH INSTALLERA DET JAG LADDADE NER!!!!! 😠

EXAKT!!

Sånt gör mig riktigt förbannad! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har aldrig sett dom förut. Den där "dansen" är helt osannolik. Från holland tydligen. 7 miljoner plattor.

Holland is da shiiiitz!

Här är en till "olden goldie" värdens bästa rim i den...

Shalla la laaa, shalla la la lee

mmmmmmmmmmm kiss me!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns fan inget värre än när du installerar program och så följer det med massa bullshit du måste avkryssa att du inte vill ha under installationen.

"Vill du installera denna också?" FUCKING NEJ!

"Vill du göra denna till din startsida?" HOLY FUCK NO!

"Vill du passa på att ta del av dessa erbjud..." HÅLL KÄFTEN OCH INSTALLERA DET JAG LADDADE NER!!!!! 😠

Priset för "gratis". Men man kan få en massa skit ändå som man inte kan kryssa bort. Följde väl med en del när jag laddade ner Audacity och openoffice. Betalar man för något slipper man i regel sån "bonus".

Det "smartaste" skräpet jag fått var ett program som ockuperade min startsida och som enligt vad programmet själv sa skulle hindra program från att ockupera min startsida - precis det som det hade gjort. Jag avinstallerade det men det klistrade sig kvar. Till slut fick jag bort det men det avlöstes av ett annat liknande program. Ska inte Norton hålla sånt på avstånd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag rädd för allt som är gratis...

Det bör man vara! Det finns nästan alltid ett dolt pris - mer sällan när det gäller Adobes gratisprodukter och Javas.

Ska man ladda ner nåt gratis bör man göra det direkt från produktens hemsida, inte via någon annan.

Riskfritt brukar det också vara med gratis on-line-tjänster, relativt riskfritt i alla fall, som netDAWen Soundation i grundformen.

Jag är gratis.. 😳😱

Nu blev jag rädd! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

inte jag, jag är i ett skräckslaget paralyserat katatoniskt emotionelltstadie nu...

erit/ orka stava

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...