Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

ahaaa du e kvällsdrickare. inte jag för då kan jag inte somna.

Är man över 60 får man fina drömmar av kaffe. Och drömtårta.

På tal om drömmar, har nån drömt fram en låt nån gång?

Jag drömde fram en låttitel en gång men inte själva låten: Joe Car Coco Manor. Fick aldrig reda på vad det betydde egentligen.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Fem koppar K hittills.

6 muggar här! 😮

Det råder ju ofta en allmän förvirring kring kopp och mugg.

Tex, -Vill du ha en kopp kaffe?

-Ja tack.

Så får man en mugg med kaffe.

Eller att många kaffebryggare är måttade enligt koppar fast de flesta dricker muggar.

Känns som det är äldre generationer som drack ur koppar, som min mormor, farmor tex, och att det lever kvar i tal, fast i praktiken idag dricks ur muggar.

Detta är som ni märker ett ämne jag brinner för.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det gjorde morsan för sina hörapparater för 18000.

Billigt o bra!

Propparna ligger "bara" på 2715:-

Men det är det värt!

Man får ju bara ett par öron. Hellre lägga pengarna där än på någon häftig preamp eller liknande.

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Eller 1177!

Ja de har oftast god koll. Funkar det inte med personen du pratar med så säg det till den och ring igen.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Gillar att Memphis ger sig in a Mac v pc-debatten innan han ringer sjukvårdsupplysning 😄 hoppas du blir bättre snart dock!

😆😛😆 :lol:
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jobbar också på proppar formade efter öronen. Därför tvättar jag dem aldrig, så att jag ska få proppar av naturligt vax.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Egilnt Elsngek fnskrnoig sepalr oningerdn på mletrsela bktvoesrnäa mdrine rlol braa ftrsöa smat stsia bkosteavn biefnenr sig på rtät patls.

Stämmer det?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Nä det gjorde för ont. Nu skulle det va klart nästa torsdag. Vi får väl se.

Vore skönt om det löser sig för dig.
Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett om det gäller kaffe i kopp eller mugg behöver man konstigt nog ibland gå på muggen. Hur går det egentligen till kan man fråga sig... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man över 60 får man fina drömmar av kaffe. Och drömtårta.

På tal om drömmar, har nån drömt fram en låt nån gång?

Jag drömde fram en låttitel en gång men inte själva låten: Joe Car Coco Manor. Fick aldrig reda på vad det betydde egentligen.

Jag drömmer fram massor av låtar, men inga bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Oavsett om det gäller kaffe i kopp eller mugg behöver man konstigt nog ibland gå på muggen. Hur går det egentligen till kan man fråga sig... 😳

Beror på om man ska låta sitt vatten eller gödsla underjorden (vill inte skriva ord som pissa och bajsa på offentliga forum).

Ska man låta sitt vatten så räcker det med att lyfta på locket till toaletten (man kan också lyfta på den ringformade delen som du hittar mellan locket och själva toalettstolen) och helt enkelt låta sitt vatten i toalettstolen.

Ska man gödsla underjorden så lyfter man locket men ser till att sittringen (den runda ringen mellan locket och toalettstolen) är nerfälld så att du kan sätta dig på den och gödsla i sittande position.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...