Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Och nu blir fidden kallad för idiot oxå. Det är på natten det händer.

https://www.studio.se/index.php/topic/103106-mac-pro-2013/page__st__420

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Mnja, lite sådär om man ska vara ärlig. Surt att inte kunna spela gitarr ordentligt längre, men jag får väl hålla det spelmässigt enklare helt enkelt. Har dessutom bestämt mig för att tonsätta mina sömnparalyser och kanske göra en liten skräck video med dem i.

Väntar bara på att vintern ska ta slut så att jag har råd att köpa ett ljudkort. 😉

Det var kaffe pratet som fick mig att sakna tråden.

Postat

På tal om akffe så har jag med min maskin hemma kommit på den perfekta mängden kaffe kontra skummad mjölk. ☺️ Blir SJUUUUKT gott!

k9 (oregistrerad)
Postat

Mitt effka är kallt. Bra då blir det is och ljus Cocio i den kalla koppen kaffe som finns kvar.

Postat

Ang. länk till tråd som jag inte vågar skriva på...

PC eller Mac handlar väl mest om vad man är van vid att jobba med. Jag var van vid Facit Privat som skrivmaskin. Innan dess var jag van vid att skriva för hand. Allt funkade. Det vara bara svårt att göra musik på privaten. Då hade jag min Radiola Rullbandspelare som brorsan och jag spelade in på. "Radioprogram" och så, tonsättning av Fänrik Ståls sägner för att ta ett par exempel. Moderna grejor, alltså. Podcast heter det nu.

Tekniken spelar mindre roll än idéerna. Som jag ser det. Och det färdiga resultatet har väl sin betydelse med... 😏

Farbror Barbro: "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet! Sug inte på klarinetten, Sigrid!" 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Åker man skidor med en sådan nu för tiden? Annat var det förr...

Redigerat av k9
k9 (oregistrerad)
Postat

Vågar man skapa en valet 2014 tråd? 😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Ang. länk till tråd som jag inte vågar skriva på...

PC eller Mac handlar väl mest om vad man är van vid att jobba med. Jag var van vid Facit Privat som skrivmaskin. Innan dess var jag van vid att skriva för hand. Allt funkade. Det vara bara svårt att göra musik på privaten. Då hade jag min Radiola Rullbandspelare som brorsan och jag spelade in på. "Radioprogram" och så, tonsättning av Fänrik Ståls sägner för att ta ett par exempel. Moderna grejor, alltså. Podcast heter det nu.

Tekniken spelar mindre roll än idéerna. Som jag ser det. Och det färdiga resultatet har väl sin betydelse med... 😏

Farbror Barbro: "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet! Sug inte på klarinetten, Sigrid!" 🙂

Amen!
k9 (oregistrerad)
Postat

näää de vågar man inte. 😄 men du vågar kanske. 😳😕

Har ju så långtråkigt så varför inte väcka den demon som sover? ☺️
Postat

Har ju så långtråkigt så varför inte väcka den demon som sover? ☺️

Demonen härjar överallt så varför inte bara köra? 😄

k9 (oregistrerad)
Postat

Vet ni varför diktatorn tog makten? Han hade inget val... 😕

Det var väl hans dikta-tur nu? 😕
Postat

Vet ni varför diktatorn tog makten? Han hade inget val... 😕

Det e valår i år. Hajar ni...?

k9 (oregistrerad)
Postat

hmm om tex Dan Andersson skulle blivit statsminister, vore han då egentligen en diktator?

Det e valår i år. Hajar ni...?

Vad är du ute och fiskar efter nu?
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.