Naymari Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Lekte lite i Photoshop, guhu. Vill lära mig photoshop så man kan börja designa omslag och liknande. Men för tillfället har jag varken tiden eller ekonomin till det.. 😠
Guitar Nilsson Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Ojojoj va trött jag e nu. Men det har vare en bra dag. Besikta 945an, nu är det bara att köra ett år igen. Eller sälja kanske?
Guitar Nilsson Postat 28 januari 2014 Postat 28 januari 2014 Mysko! Jag kan inte spela min Summertime på Soundcloud i Macen, men i iphonen går det bra? Jag trodde coverpoliserna var ute efter mig! Fel på daorn? De andra av mina soundcloudlåtar går att spela
SadamJR Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Mysko! Jag kan inte spela min Summertime på Soundcloud i Macen, men i iphonen går det bra? Jag trodde coverpoliserna var ute efter mig! Fel på daorn? De andra av mina soundcloudlåtar går att spela Du borde sluta med datorer. Dom vill dej inte väl.
D Vibe Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Hyllning till kaffet i toner! CaFFe-låt som bygger på C-dur, a-moll, F-dur och e-mollackord. https://soundcloud.com/algotezza/sounds-of-caffe-mp3 Lyssnade bara lite i min usla mobilhögtalare, men tyckte det lät stämningsfullt 🙂.. tog ner den så jag kan lyssna i hörlurar sen 🙂
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Lyssnade bara lite i min usla mobilhögtalare, men tyckte det lät stämningsfullt 🙂.. tog ner den så jag kan lyssna i hörlurar sen 🙂 Tackar! Det är ackordsföljden som gör det, C a FF e.
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Mysko! Jag kan inte spela min Summertime på Soundcloud i Macen, men i iphonen går det bra? Jag trodde coverpoliserna var ute efter mig! Fel på daorn? De andra av mina soundcloudlåtar går att spela Jag hade inga problem o lyssna på den. Och den är bra! Skönt påminnas om att varmare tider väntar nu när snöstormen härjar som värst.
slejnard Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Några japaner. http://www.fz.se/blo...om-ett-hologram lite coolt faktiskt.
Neosus Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Första muggen här blir det......................... ........................................ nu!
Neosus Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Ojojoj va trött jag e nu. Men det har vare en bra dag. Besikta 945an, nu är det bara att köra ett år igen. Eller sälja kanske? Vad vill du ha för 945an om du säljer den?
SadamJR Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 lite coolt faktiskt. Men omöjligt att bevisa, så vitt jag förstår.
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) Men omöjligt att bevisa, så vitt jag förstår. Frågan är om hologramteorin leder till en djupare förståelse av kosmos och om man kan komma på experiment och göra iakttagelser för att pröva den och om den i princip går att verifiera eller falsifiera. Annars är den inte vetenskaplig. Redigerat 29 januari 2014 av Algotezza
SadamJR Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Frågan är om hologramteorin leder till en djupare förståelse av kosmos och om man kan komma på experiment och göra iakttagelser för att pröva den och om den i princip går att verifiera eller falsifiera. Annars är den inte vetenskaplig. Detta blir mycket svårt att göra, om ens möjligt. Samma sak med strängteorin, där en väsentlig del av teorin är förekomsten av flera dimensioner som vi helt enkelt inte kan se. Det är där kosmologin är idag. Många högt hållna vetenskapsmän som lanserar och studerar teorier som många andra högt hållna vetenskapsmän inom samma fält inte anser är vetenskapliga.
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) Detta blir mycket svårt att göra, om ens möjligt. Samma sak med strängteorin, där en väsentlig del av teorin är förekomsten av flera dimensioner som vi helt enkelt inte kan se. Det är där kosmologin är idag. Många högt hållna vetenskapsmän som lanserar och studerar teorier som många andra högt hållna vetenskapsmän inom samma fält inte anser är vetenskapliga. Man kan inte ens enas om kriterierna för vad som ska kallas vetenskapligt. Men rätt kul är det, händer mycket på den fronten... Mörk materia, mörk, energi etc. Redigerat 29 januari 2014 av Algotezza
SadamJR Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Man kan inte ens enas om kriterierna för vad som ska kallas vetenskapligt. Men rätt kul är det, händer mycket på den fronten... Mörk materia, mör, energi etc. Själv har jag börjat tappa intresset för ämnet efter att ha varit väldigt intresserad.
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) Algotezzas Brassensemble från en inspelning från 1950-talet - med rasp och allt (typ): https://soundcloud.com/algotezza/playful-trombones Redigerat 29 januari 2014 av Algotezza
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 Själv har jag börjat tappa intresset för ämnet efter att ha varit väldigt intresserad. Ja, mitt intresse kommer och går.. Intressant när det kommer någon ny tanke på området.
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) Philip Glass är i Sverige nu - minimalismens fader. Här är min hyllning till honom. (Samplad bussmotor) https://soundcloud.com/algotezza/got-my-motor-running-on-the Redigerat 29 januari 2014 av Algotezza
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) Philip Glass! Va gott! Han ska möta Coffee Annan! Vilket höjdarmöte.! Kanske fröken Tea Hansson också får va me på ett hörn!!! Redigerat 29 januari 2014 av Algotezza
Zakyath Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 ca 24 h utan tobak nu. känner mig bättre nu än igår kväll kan jag ju säga. men antar att det kommer i vågor.
Algotezza Postat 29 januari 2014 Postat 29 januari 2014 (redigerat) And I got an Ab in my trousers! Redigerat 29 januari 2014 av Algotezza
Recommended Posts