Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Mysko! Jag kan inte spela min Summertime på Soundcloud i Macen, men i iphonen går det bra? Jag trodde coverpoliserna var ute efter mig! Fel på daorn? De andra av mina soundcloudlåtar går att spela

Du borde sluta med datorer. Dom vill dej inte väl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyllning till kaffet i toner!

CaFFe-låt som bygger på C-dur, a-moll, F-dur och e-mollackord.

https://soundcloud.com/algotezza/sounds-of-caffe-mp3

Lyssnade bara lite i min usla mobilhögtalare, men tyckte det lät stämningsfullt 🙂.. tog ner den så jag kan lyssna i hörlurar sen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnade bara lite i min usla mobilhögtalare, men tyckte det lät stämningsfullt 🙂.. tog ner den så jag kan lyssna i hörlurar sen 🙂

Tackar! Det är ackordsföljden som gör det, C a FF e.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mysko! Jag kan inte spela min Summertime på Soundcloud i Macen, men i iphonen går det bra? Jag trodde coverpoliserna var ute efter mig! Fel på daorn? De andra av mina soundcloudlåtar går att spela

Jag hade inga problem o lyssna på den. Och den är bra! Skönt påminnas om att varmare tider väntar nu när snöstormen härjar som värst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men omöjligt att bevisa, så vitt jag förstår.

Frågan är om hologramteorin leder till en djupare förståelse av kosmos och om man kan komma på experiment och göra iakttagelser för att pröva den och om den i princip går att verifiera eller falsifiera. Annars är den inte vetenskaplig.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är om hologramteorin leder till en djupare förståelse av kosmos och om man kan komma på experiment och göra iakttagelser för att pröva den och om den i princip går att verifiera eller falsifiera. Annars är den inte vetenskaplig.

Detta blir mycket svårt att göra, om ens möjligt. Samma sak med strängteorin, där en väsentlig del av teorin är förekomsten av flera dimensioner som vi helt enkelt inte kan se. Det är där kosmologin är idag. Många högt hållna vetenskapsmän som lanserar och studerar teorier som många andra högt hållna vetenskapsmän inom samma fält inte anser är vetenskapliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta blir mycket svårt att göra, om ens möjligt. Samma sak med strängteorin, där en väsentlig del av teorin är förekomsten av flera dimensioner som vi helt enkelt inte kan se. Det är där kosmologin är idag. Många högt hållna vetenskapsmän som lanserar och studerar teorier som många andra högt hållna vetenskapsmän inom samma fält inte anser är vetenskapliga.

Man kan inte ens enas om kriterierna för vad som ska kallas vetenskapligt. Men rätt kul är det, händer mycket på den fronten... Mörk materia, mörk, energi etc.

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan inte ens enas om kriterierna för vad som ska kallas vetenskapligt. Men rätt kul är det, händer mycket på den fronten... Mörk materia, mör, energi etc.

Själv har jag börjat tappa intresset för ämnet efter att ha varit väldigt intresserad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv har jag börjat tappa intresset för ämnet efter att ha varit väldigt intresserad.

Ja, mitt intresse kommer och går.. Intressant när det kommer någon ny tanke på området.

Link to comment
Dela på andra sajter

Philip Glass!

Va gott!

Han ska möta Coffee Annan!

Vilket höjdarmöte.!

Kanske fröken Tea Hansson också får va me på ett hörn!!!

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...