Micke H Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Hur länge kan jag vänta tills jag kan väcka min polare som vägrar vakna? Jag har redan käkat frukost, duschat, slängt tidningar och glas, tagit en kaffe och hon bara sover. xD
Den Gode Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Hon ska upp på en gång. Livet ska inte sovas bort. CARPE DIEM för helvete.
Neosus Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Grymt! Sa grisen! Fett sa kossan! Degigt sa Bulldogen!
Neosus Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Vad ska man hitta på för kul idag da? Någon som har några förslag? 😏😑
slejnard Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Promenera? Sambon ska sjunga i kör i kyrkan. Kom dit. 😑
slejnard Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Kopp kaffe stundar. Står här framför mig men är för varmt än. 😑
Neosus Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Promenera? Sambon ska sjunga i kör i kyrkan. Kom dit. 😑 De e lite långt att gå... Men annars hade jag gått! Kaffe här å! ☺️😄
Den Gode Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Vad ska man hitta på för kul idag da? Någon som har några förslag? 😏😑 Skriv en hit.
Overkill Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Öppna upp kontakten och löd om ledarna, och fäst spiralen. Jag instämmer. Fäster inte spiralen i kontakten, skaffa en ny telekontakt. http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/6-3-mm/kontakt/kontakt-6-3mm-hane-stereo-p39125'>http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/6-3-mm/kontakt/kontakt-6-3mm-hane-stereo-p39125 Jag instämmer. Fäster inte spiralen i kontakten, skaffa en ny telekontakt. http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/6-3-mm/kontakt/kontakt-6-3mm-hane-stereo-p39125 Exakt hur öppnar man upp en hörlurskontakt? Den ser ju rätt solid ut, oklart hur man ska öppna den...
Den Gode Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Scrollar du igenom gamla inlägg, Överdöda? 🙂 Han är statistiker. Han kommer ihåg allt som har skrivits.
Overkill Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Nej, men nu är jag hemma hos mina föräldrar och här har säkert någon en lödtång. Så nu kan jag nog fixa det, om jag bara vet hur.
Naymari Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 (redigerat) Exakt hur öppnar man upp en hörlurskontakt? Den ser ju rätt solid ut, oklart hur man ska öppna den... Om jag minns m-50 rätt så borde det inte vara svårare än att skruva på metallhöljet. Om den inte går och öppna så gå till närmsta musikaffär och köp en neutrik trs-jack och ta fram avbitartången. Redigerat 21 december 2014 av Naymari
k9 (oregistrerad) Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 (redigerat) Exakt hur öppnar man upp en hörlurskontakt? Den ser ju rätt solid ut, oklart hur man ska öppna den... Man kan skruva loss en del av kontakten om de är tänkta för att användas för att ersätta gamla pluggar med. Det är ju samma sak somt att köpa kabel och löda på egna kontakter för att få rätt länga och bättre kablar till lägre pris. Redigerat 21 december 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Ninjad! Det ringde så jag gömde trycka på enter precis när jag skrivit klart. 😊
Naymari Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Man kan skruva loss en del av kontakten om de är tänkta för att användas för att er sätta gamla pluggar med. Det är ju samma sak somt att köpa kabel och löda på egna kontakter för att få rätt länga och bättre kablar till lägre pris. Löder allt mitt egna kablage nu för tiden. Neutrik-kontakter och cordialkabel. Blir bra kabel som låter bra och är välisolerat. Priset blir ca. 60:- för kontakterna och sen 6,50:-/meter. Funderar dock på att köpa hem någon fin kabel med något annat än kopparledare till mina monitorer. Så man får så lite färning som möjligt. Men måste ha nya monitorer och lite bättre rum innan det kommer göra någon markant skillnad. 😑
Linus Postat 21 december 2014 Postat 21 december 2014 Exakt hur öppnar man upp en hörlurskontakt? Den ser ju rätt solid ut, oklart hur man ska öppna den... Är fabrikskontakten monterad på lurarna går den nog inte att öppna. Då får man ta till sax/kabeltång och klippa av.En professionell lös kontakt har ett ytterhölje som vridskruvas av.
Recommended Posts