slejnard Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Tack fidden! Kände honom inte så väl men ändå tragiskt. Hans tredje hjärtattack. 🙁 Andra gången jag sjunger på en begravning. Brukar inte vilja göra det. Krya på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Kaffe 😆 Nu har jag bytt däck på bilarna och så har vi ställt undan sommargrejset. Välkommen vinter 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Hur låter detta? Ska sjunga den på en begravning nästa fredag. Gary Moores Johnny Boy. Han som dött hette också Johnny...född 1971. Your browser does not support the HTML5 audio tag Det låter mycket bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Det låter mycket bra! Swank you! ☺️ Strömmen varit borta två timmar! 😮. Kaffe på det månne?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Ska ta i lite mer och sjunga ut hör jag. Lite svajigt ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 yes, slappna av... försök väsa så lite som möjligt! men det blir bra, du är duktig på att sjunga 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Det är en bra AC/DC röst på slej! Kaffe på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Gott! Mixtrar med att spela in nÅgra egna låtar akustiskt men har ju fan glömt bort texterna! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Okokt blomkål och en folköl. 0.o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Hellre det än kokt öl! 😳😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 And once again we get attached And think we've found the answer Here, here, here we go again Ran into many walls But I know I'll get that answer Here, here, here we go again Hellre det än kokt öl! 😳😱😊 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 NU blir det Den gröna milen! På viaplay! Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Hej Neosus - är du på g att lägga in nåt på "bem bee"? Jag har ett förslagstema: bossa nova gitarr på tracket. som den här låten https://soundcloud.com/1234melovi/bembee den är ju nedladdningsbar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 oktober 2014 Dela Postat 10 oktober 2014 Åh sovmorn i morn tänkte jag mig!!!! Kollar nu jagad av hundar 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Vaknade tjugo över sju den här lördagen med. Är du vaken än, pico? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Gomöra! Vaknade vid nio. Snön ligger kvar. Gardinbyte står på dagens agenda. Rock n roll va 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Jag vaknade tie i tie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Jag sover! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 På väg in till skolan för å fortsätta med arbetet. Fy fan, kom hem kl 4 i natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Vaknade tjugo över sju den här lördagen med. Är du vaken än, pico? Var uppe vid 5 faktiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Snygg begravningslåt och framförande Slejnard! Jag skulle inte klara att sjunga på en begravning. Spela går bra, men inte att sjunga. Jäkla fint ljud på gitarren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Var uppe vid 5 faktiskt. Det var väl onödigt 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Hur går det för ica? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Det var väl onödigt 😛 Jo, faktiskt ganska onödigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Snygg begravningslåt och framförande Slejnard! Jag skulle inte klara att sjunga på en begravning. Spela går bra, men inte att sjunga. Jäkla fint ljud på gitarren. Tack GN! Förra begravningen som jag sjöng hallelujah på vart det lite överväldigande och nervöst. Kändes som att jag ville tacka ja denna gång nu på fredag eftersom änkan tillfrågade just mig och då måste hon ju ha lyssnat på mig innan. Övar låten en gång varje dag så den sitter! Text är jag dock värdelös på att lära nig utantill 😑 Hur går det för ica? Vadådå Här har dom nyss byggt en ny Ica Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Jo, faktiskt ganska onödigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 😑 Ska lyssna på mina gamla låtar och skriva ber texterna på datorn. Tappat bort blocket där många texter står nedskrivna 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 PT till tröst å en liter kaffe! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Provar Zoega-kaffe.. Rätt fylligt asså. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 oktober 2014 Dela Postat 11 oktober 2014 Det är det bästa kaffet! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts