Micke H Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 På vad? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 På vad! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Jag undrar vad jag ska göra av med min låtidé till festivalen! Känns som att det är tre låtar i en! Tammetusiken! 😠😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Skriv tre låtar då? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 😳😱 Jaa kanske de kanske de! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Kaffe på de? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Schuuuu ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Jag undrar vad jag ska göra av med min låtidé till festivalen! Känns som att det är tre låtar i en! Tammetusiken! 😠😑 De e gott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Kaffe på de? 😕 Ne! Varmkorvat å brödat! 😮 Sen ner på byn å köpa ett litet nätt skrivbord åt sonen. 😑 Han ska ha datorn påre! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 vagott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Fint vare! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Uj uj uj, vad dåligt med inlägg det är i Storforumet. Det var bättre förr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Håller med! Håller på att filma av gamla VHSgigs med iPhone 😄 Här Cold Gin när jag gick på Framnäs -94! Jag i den blåa skjortan! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 (redigerat) Håller med! Håller på att filma av gamla VHSgigs med iPhone 😄 Här Cold Gin när jag gick på Framnäs -94! Det finns väl annars paket man kan köpa för att digitalt spela av och restaurera vhs-filmer och andra analoga källor? Redigerat 1 oktober 2014 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 (redigerat) Hmm. Gammal låt i ny tappning för att det var en grej tydligen. Låter det bra eller anus? Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 1 oktober 2014 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Slej: Jag gillar att sångaren står med händerna i fickorna 😄 Du har ett schysst gung i kroppen också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Håller med! Håller på att filma av gamla VHSgigs med iPhone 😄 Här Cold Gin när jag gick på Framnäs -94! https://www.youtube.com/watch?v=snSh4nfcZk0&list=UUgxWU5LmTTDGM9uZcrUHh6Q Jag i den blåa skjortan! 😛 yeah! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Hmm. Gammal låt i ny tappning för att det var en grej tydligen. Låter det bra eller anus? Your browser does not support the HTML5 audio tag tycker sången borde vara mer naken och mindre framträdande i början. känns lite knasigt när det är en ljudvägg av sång och en ytterst diskret ackegura. när det drar igång passar den in bra. elguran kanske kunde vara snäppet lägre också. låter överlag bra dock 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 tycker sången borde vara mer naken och mindre framträdande i början. känns lite knasigt när det är en ljudvägg av sång och en ytterst diskret ackegura. när det drar igång passar den in bra. elguran kanske kunde vara snäppet lägre också. låter överlag bra dock 🙂 Bra kritik. Var dock ett försök att göra något brad paisley-liknande i sångljudet, jag tokgillar det. Men kanske ska prova backa kompressionen något i första versen. Ska prova sänka elguran! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Det finns väl annars paket man kan köpa för att digitalt spela av och restaurera vhs-filmer och andra analoga källor? Jodå har fått hjälp att föra över till dator men de är en lång digital fil så jag filmar av snuttar med telen för jag kan inte klippa videofilerna 😄 Hi-tech va 😆 Tack för seendet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Hmm. Gammal låt i ny tappning för att det var en grej tydligen. Låter det bra eller anus? Your browser does not support the HTML5 audio tag Å jag som nyss lämnade datorn. 😮 får lyssna imorn 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 va gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Jag o grabbarna för nåt år sen. Fina grejer bara vi kommer igång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Valthorn Ninjad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Snyggt lirat GN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Annan film jag gjort med enbart fiskmåsars musik. Mkt slow tempo där, inga crashar eller wha-wha pedaler Storjungfrun är mitt paradis ute i Bottenhavet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Jag o grabbarna för nåt år sen. Fina grejer bara vi kommer igång https://www.youtube.com/watch?v=0Is00pgYdPg&list=UULhx6UrJUi3J3FN8Tu8j95Q&index=69 Vagott me blues! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Tackar! Fan om man kunde leva på det där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 oktober 2014 Dela Postat 1 oktober 2014 Å jag som nyss lämnade datorn. 😮 får lyssna imorn 😑 Kul! Avvaktar då 😑 Haj på daj du! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts