k9 (oregistrerad) Postat 27 september 2014 Dela Postat 27 september 2014 Jåh! Nu ska jag ut på och fira att jag fick en pt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 27 september 2014 Dela Postat 27 september 2014 Dagens fabricering: https://soundcloud.com/user7908154/var-ar-du-min-van-140927 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 27 september 2014 Dela Postat 27 september 2014 Undrar om man vågar äta en el Pazo inatt? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 september 2014 Dela Postat 27 september 2014 säkert bra för tarmfloran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Tarmflorian med salvia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 salvia är det bra drag i 😑 steg av tunnelbanan. någon snubbe från mellanöstern-isch kommer fram till mig (som är alldeles för full) och vi skakar hand, han sträcker ut sin vänstra hand å jag tänker att det är någon babbehälsning, sen sätter han sin knäskål bakom min och jag börjar undra vad som står på. hur som helst hoppar vi runt såhär som ett par mofon och jag fösröker förstå vad han säger till dess att han stäcker min mobil tillbaka till mig som han tydligen plockat ur min ficka 😆 nästa gång jag dricker ska jag banne mej inte hamna i knä-krok med någon slumpmässig nisse vid tunnelbanan ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Varför gjorde han så? Märkligt! xD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Ja varför gav han tillbaks den, märkligt. 😏 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Visste inte att Jimmie Åkesson var så bra på trummor.. 😮 :o 😮 :o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 😏 Eller var det bara jag som tyckte det var likt? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Rätt så likt vare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Nämen en kaffe på de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Bara en? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Guuu se gött. Kaffe och en snus fåre bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Varför gjorde han så? Märkligt! xD 😄 Ja varför gav han tillbaks den, märkligt. 😏 😛 Ja, det var jävligt märkligt... drack nog 8 öl igår så jag var lite på styret och inte riktigt med i leken 😊 snällt att han gav tillbaka mobilen igen iaf. Visste inte att Jimmie Åkesson var så bra på trummor.. 😮 :o 😮 :o http://www.youtube.com/watch?v=PXE8wDEHS5A Jävligt lik 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Nä det får bli en till! Har förexten laddat ner några Djent-ljud till min HD500! Rätt så coolt men hur fan spelar man? 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 hackigt ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Aha men det är inga problem att spela hackigt... 😛😄☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Ja, det var jävligt märkligt... drack nog 8 öl igår så jag var lite på styret och inte riktigt med i leken 😊 snällt att han gav tillbaka mobilen igen iaf. Bara du inte blev gravid så.... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 jåh det får man passa sig för 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Tråkigt att höra Algot. Särskilt med katten. Det låter ju som att katten haft det bra under dessa 17 år och det är ju alltid det viktigaste med/för husdjur. Men det är aldrig kul när det slutgiltiga avskedet kommer. 🙁 Ska skämma bort mina hundar lite extra till din katts ära idag. Så du gjorde dem en god gärning genom att dela med dig av sorgen. 🥰 Ja, så mycket vi upplevt tillsammans, familjen och Cleo. Barnen växte upp med henne. Man tror ju alltid att allting alltid ska vara som vanligt... aldrig ta slut. Men allt som har en början har ett slut - men man får njuta medan de lyckliga stunderna pågår... Det blir fint med en särskild dag för voffsingarna... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 carte d'or stracciatella är fan knark alltså... jävla gott! xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Det kan man lugnt säga att de E! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 ...det får bli en glass på det! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Blev nyss en pizza här! Kaffe nu kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Yola! Hemma från Grekland. Fi fan va gött vi haft det! ☺️ Läst ikapp åxå 😑 Vart lite för snålt med kaffe dock 😏 PT! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 De tog 2- 3.5 euro för en dubbel espresso 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 De tog 2- 3.5 euro för en dubbel espresso 😳 Lagade ditt inlägg. Välkommen hem 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 28 september 2014 Dela Postat 28 september 2014 Välkommen hem Slej! Du har missat mycket i Älvsbydebatten. Har suttit och skrattat mig hes över vissa befängda kommentarer som man får där. ☺️ Men jag utgår och hoppas på att du hade större behållning av semestern än du skulle haft av att sitta vid FB. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts