Naymari Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Om googles kartor ger en tidsangivelse på en sträcka, och apples kartor säger att det skall ta en timme längre, vilken skall man lita på?
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Hur ofta vill man ha en tolvsträngad elgitarr? Massa mycke pengar för en tolva man inte använder så ofta. Hellre en lika sixstring… ? Jag lovar att försöka komma ihåg att inte köpa gitarren åt dig, men då får du allt försöka vara något mindre besserwissergubbfanaktig.
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Det var samma visa när jag köpte min blackstar-combo... Då hette det att jag skulle tycka det var kul en vecka och sen minsann aldrig använda den mer. Jäkligt lång vecka. Blir lagom irriterad på sånt där jävla beteende.
slejnard Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Ja vill man ha nånting så vill man ha nånting.
Micke H Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Det var samma visa när jag köpte min blackstar-combo... Då hette det att jag skulle tycka det var kul en vecka och sen minsann aldrig använda den mer. Jäkligt lång vecka. Blir lagom irriterad på sånt där jävla beteende. Orka missunsamma gubbar. Dom borde arbeta i svenska musikaffärer istället för att vara besserwissrar på forum.
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Och vill man inte ha nånting säger det inte ett jota om vad någon annan vill ha.
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Jag vill också ha en el-tolva. Grymt bra att lägga komp med. Man kan ju mixa tillsammans med en vanlig elgitarr få att få riktigt snygga effekter.
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Jag är inte så förtjust i Gibson men ändå vill jag ha en... 😕
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 (redigerat) Funderar på om jag borde köpa denna Universal Audio LA-610 MK2 nu.. http://www.blocket.s...11.htm?ca=6&w=1 Redigerat 19 augusti 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Om googles kartor ger en tidsangivelse på en sträcka, och apples kartor säger att det skall ta en timme längre, vilken skall man lita på? Den om visar rätt såklart. Allt annat vore ju dumt. 😑
Naymari Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Den om visar rätt såklart. Allt annat vore ju dumt. 😑 Fan, att jag inte tänkte på det 😛
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Tråkigt när man varit hundvakt i en vecka och blivit så fäst vid hunden att man är lite sugen på att strunta i att lämna tillbaks den. Haha! Men fyra draghundar är lite bökigt att ha i mitt lilla hus.
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Fan, att jag inte tänkte på det 😛 Grejen med längsta är ju att man slipper tänka. Bara posta det man undrar över här så får man alltid ett svar. 😄
SadamJR Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Grejen med längsta är ju att man slipper tänka. Bara posta det man undrar över här så får man alltid ett svar. 😄 Hurm långt är ett snöre?
Neosus Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Hurm långt är ett snöre? Lika långt från den ene änden till den andra änden som från den andra till den första änden. 😐
Zakyath Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 undras hur zakyath hare på mallis. 😕 Hitta ett Wifi! Varmt som attan är med familjen så vi ligger bara på stranden o. dagarna, inget festande. Ska nog köpa med mig några liter vodka á 50 kr hem dock
Zakyath Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 mailade en snubbe med en gretsch som såg najs ut... Bara en månad kvar tills man fyller år ju. får väl se om den är kvar. Är det du som är Jens? Jag säljer en gretsch
Zakyath Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Vad ska man betala för en 12-strängad gretsch country gentleman av 2006 års modell? Jag menar, bara namnet borde ju vara värt en halv förmögenhet xD Oki det var inte min gitarr. Du heter väl typ Fredrik förresten Gretsch låter dock jäävligt bra! Bara man inte kör vråldist
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 (redigerat) Lika långt från den ene änden till den andra änden som från den andra till den första änden. 😐 Det kan ju tyckas vara logiskt att det är så. Jag mätte just och kom fram till att ett snöre är kortare i den änden man börjar mäta det i. Detta då antalet centimeter började på noll i den änden jag startade mätningen, medans det var hela tolv centimeter i andra änden. Så mitt svar blir att ett snöre är ungefär ett snöre långt, eller så finns det inte. När jag räknade på antalet centimeter med start från tolvcentimeters sträcket så visade det sig att den andra änden av snöret benfann sig på nollstrecket. Vilket ju bevisar att det snöret jag mätte var både obefintligt och tolv centimeter långt. Upprepade experimentet med fler snören och kom fram till att de måste vara ett snöre långt, under förutsättningen att de alltså finns. Redigerat 19 augusti 2014 av k9
D Vibe Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Det kan ju tyckas var logiskt att det är så. Jag mätte just och kom fram till att ett snöre är kortare i den änden man börjar mäta det i. Detta då antalet centimeter började på noll i den änden jag startade mätningen, medans det var hela tolv centimeter i andra änden. Så mitt svar blir att ett snöre är ungefär ett snöre långt, eller så finns det inte. När jag räknade på antalet centimeter med start från tolvcentimeters sträcket så visade det sig att den andra änden av snöret benfann sig på nollstrecket. Vilket ju bevisar att det snöret jag mätte var både obefintligt och tolv centimeter långt. Upprepade experimentet med fler snören och kom fram till att de måste vara ett snöre långt, under förutsättningen att de alltså finns. xD
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Är det du som är Jens? Jag säljer en gretsch Lägg lite gitarrer på det där så har du början på en fantastisk refräng.
Recommended Posts