Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

kul va kul va 😑

arocker sa att han kanske kunde tänka sig lägga trummor på min birds and bees-låt 😮 vore kul som attan! måste öva på sången till den

Postat

dricker också kaffe. nyss vaknat från sängen

Postat

käkat jobbat å precis värmt en kopp kaffe! nu ska det spelas lite innan det dras iväg å tränas. imorgon ska jag försöka spela in lite! alldeles för länge sen nu.

Postat (redigerat)

Idag var en tung dag. Sov dåligt och kändes konstigt att vara tillbaka på jobbet efter 6veckors semester+1vecka sjukskrivning (fast omvänd ordning).

Men tror att fortsättningen kommer att bli bättre än helvetet innan sommarn, så det är ju bra.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

På tal om något annat, är det någon som målat bord och/eller stolar någon gång? Lust att dra en painting-for-dummies? nån? xD 😄

Det är furu (om det spelar nån roll). Jag tänker mig något i still med att man sandpapprar först, så ytan ruggas upp något, och sen grundmålar man ett lager och sen målar typ två omgångar färg på det, låta torka emellan?

Mvh

/Le Noob

Redigerat av Memphis
Postat

Vild aning av att detta kommer bli en sådan super-utdragen tråd...

https://www.studio.se/index.php/topic/107108-varfoer-koepa-begangnade-plugins/#entry1565666

Postat (redigerat)

Idag var en tung dag. Sov dåligt och kändes konstigt att vara tillbaka på jobbet efter 6veckors semester+1vecka sjukskrivning (fast omvänd ordning).

Men tror att fortsättningen kommer att bli bättre än helvetet innan sommarn, så det är ju bra.

=/

8D

>:F

😄

Vilket kluvet svar jag gav dig... "för här kommer alla känslorna på en och samma gång".

Spade, riktning huvud, dräm till!

Tack, nu känns det bättre.

Redigerat av Pico
Postat

Pico - making sense since the dawn of time.

Robin Williams 🙁

Mmm, för det här mejkar förstås tokmycket sense för den som inte läst på om Robin redan. xD
drloop (oregistrerad)
Postat

Jösses jag är fortfarande seg efter WoW. Skall gå och knyta mig tidigt idag igen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.