Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 xD Menar du att berna.com är upptagen? Swosch! (ljudet av något kul som svischar förbi ett par meter ovanför mitt huvud) 😳 😆 :jagfattarinte: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 vafan, har dom inte implementerat :jagfattarinte: på det här forumet? 😠 JAK PLIR JO FORPANNAT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 heh, PT... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 in other news... HEJA COLOMBIA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Då var tatuering nummer två kirrad! 😄 🥰 Har för mig att jag redan quotat denna men skit samma. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Jag tycker att denna passar bra i sammanhanget.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Jag tycker att denna passar bra i sammanhanget.. http://youtu.be/PoSt1xut9FY Ihop med din avatar kan man möjligen bli lite avskräckt från hela den där kaffebiten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Plattan Dirty Loops - Loopified är faktiskt riktigt jäkla bra. Svårt med sån musiker-musik men fan de är inte bara musikaliska, de har popöra så det är kusligt också. Riktigt smart, svängigt! Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Liiiiiiiiite mer dragspel skadar aldrig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 DUUU MEMPHIS!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 DUUU MEMPHIS!!! OMG 😳😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 (redigerat) DUUU MEMPHIS!!! OMG 😳😄 MÄH 😄 Redigerat 4 juli 2014 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Kolombiansk fotboll är bara världskänd för Valderamas hår och mordet på Andres Eskobar pga ett självmål. Jag hoppas att det ändras ikväll. KÖR BARA KÖR! ok, skorpionen från den där målisen också. glömde den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 in other news... HEJA COLOMBIA! Pa pa PAZZZOOO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Micke, bra skrivit i ditt senaste inlägg på bloggen. Känner igen mig på pricken. 🥰😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 juli 2014 Dela Postat 4 juli 2014 Brasse sasse mandelmasse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 Jag är ganska skäggig nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 God morgon! 😄 Kaffestund 😑 Sen iväg å sälja bl.a. Hemgjord sylt på loppis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 God morgon! 😄 Kaffestund 😑 Sen iväg å sälja bl.a. Hemgjord sylt på loppis Jag klev upp kl sex o stack ner till båten o plastade en spricka i däcket. Jag visste att det skulle vara vindstilla då. När sjöbrisen kommer igång blåser plasten runt hela båten. Nu har jag hunnit sova en sväng till o får morronkaff för andra gången. I kväll blir det krogspening utomhus med GUITAR 66! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 Nyss hade jag en irländsk sångare, snickare o kickboxare i studion. Fascinerande låt: https://soundcloud.com/guitar-66/terry-doherty-1-homes-of-donegal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 Göttarns gött med båt Nilsson 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 Göttarns gött med båt Nilsson 🙂 Men mkt jobb o reparationer ibland. Maststöttan under däck började ge med sig så masten på 150 kg började gå neråt, o däcket sjönk o sprack. Nu har jag byggt en limbalk på undersidan o plastat minst tio lager… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 5 juli 2014 Dela Postat 5 juli 2014 En annan låt med Terry. Han hade varken gitarr eller nåt med sig. Backtracken hade han på nätet, tror han köpt den, han visade sajten, det gick att ställa nivåer på de olika instrumenten i backtracken. En låt körde han bara på min ak gitarr, sen sjöng 17 åriga sonen som oxå var snickare o kickboxare. Efteråt la jag dit baskagge, elbas o tamburin. Men den här var en färdig backtrack: https://soundcloud.com/guitar-66/terry-doherty-2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts