D Vibe Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Gör en laxgryta istället. 😐 Nej ingen Mac här. Magott! Jag menar vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Rättelse/ Kokar en laxsoppa. Kändes bättre med mera vätska i maten nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 ☺️ EU debatt nu i ettan! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Jepp kollar på debatten jag med nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 jag ska gå och köpa snask istället. man måste prioritera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Det är fredag, så man får köpa sprit ju. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 har en gammal flaska whisky som står här om jag skulle bli sugen! men tror jag avstår ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Jag med och jag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Han kanske kör Mac och bara har en musknapp? Eller har Macar två stycken musknappar nufötia? 😮 Tydligen har de inga knappar längre. Ja se då moderna ting... http://www.apple.com/se/magicmouse/ 😑 Jag har inga musknappar i min macbook. Jag kan både vänster och högerklicka 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Konstig debatten blev i toppkandiaterna. Kändes som att alla kandidater bara ville synas utan att tycka något. Otippat va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Skönt att det är svalt ute nu. Bara 22grader här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Det är sjukt vilken dynamik det är i denna pedalen alltså, ODn är väldigt beroende av hur man spelar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 ingen verkar gilla min lejonlåt! det var en horribel sånginsats, men hoppas att wah-wahn och djungeltrummorna skulle väga upp för det. får försöka lägga om sången imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Har bara mobil så kan inte ladda ner eller lyssna 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 jåh, jag vet 🙁 bredbandet skulle komma i höst va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Japp! Å då blire! För då blire! 😄 Äcksdeee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Kunde iofs ta det nu men ska byta abonnemang i samma veva på telen 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 japp, lika bra å ta det då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 Det är en på FB som frågar hur man gör för att spara eller ladda ner låtar jag lagt ut på Soundcloud... Går det öht att göra? Med de grejer jag har kan jag ju spela av allt från internet via hörlursuttaget, men såna grejer har ju inte normalfansen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 23 maj 2014 Dela Postat 23 maj 2014 http://file2hd.com/ kanske? eller någon likadan sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Det är en på FB som frågar hur man gör för att spara eller ladda ner låtar jag lagt ut på Soundcloud... Går det öht att göra? Med de grejer jag har kan jag ju spela av allt från internet via hörlursuttaget, men såna grejer har ju inte normalfansen... Om du vill göra en låt nedladdningsbar går du in på editeringssidan för den låten (via den lilla pennsymbolen) och hittar längst ner 3 st "advanced settings". En av dem gör låten nedladdningsbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Om du vill göra en låt nedladdningsbar går du in på editeringssidan för den låten (via den lilla pennsymbolen) och hittar längst ner 3 st "advanced settings". En av dem gör låten nedladdningsbar. Undrar om man törs göra det med en cover som det här var. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Du törs! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Jaha kaffediggare, hur står det till??? Här står javan i blom! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Jodå här har javan blommat ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Härliga tider nu och framför oss! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Jepp! Hoppas på åskan nu. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Håller på att arra upp en låt. Melodin blev bara så lökig i tonarten och harmoniken som låtskrivarna gav mig. Testade lägga om allt med dorisk harmonik. Känns fräscht helt plötsligt! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 24 maj 2014 Dela Postat 24 maj 2014 Häligt! ☺️ Har vart på vernissage 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts