Zakyath Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 IP? kanske inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Vill han ha bort dig nu pga det som hände för två år sedan, Sadam? Vilken fjolla.. 🤪 Nä det tycker jag låter lite långsökt egentligen. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 IP? kanske inte Tror det. Har ingen aning om hur man gör, och vet inte ens om det går med mobilt bredband. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Vill han ha bort dig nu pga det som hände för två år sedan, Sadam? Vilken fjolla.. 🤪 Nä det tycker jag låter lite långsökt egentligen. 😕 Långsint med.. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Tror det. Har ingen aning om hur man gör, och vet inte ens om det går med mobilt bredband. Känns extra troligt att det går med mobilt bredband. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Vill han ha bort dig nu pga det som hände för två år sedan, Sadam? Vilken fjolla.. 🤪 Nä det tycker jag låter lite långsökt egentligen. 😕 Problemet nu är väl det här psykbrytet när jag hävde ur mej en del grejer, vilket det tydligen blev ett antal anmälningar av. I samband med det frågar han om jag är medveten om att jag har fått en "sista chans" här, viljket jag inte minns. Hur som helst måste det vara händelserna för två år sen han hänvisar till. Vet f.ö. inte om det är så hälsosamt att kalla stålbröst för fjolla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Känns extra troligt att det går med mobilt bredband. Hur då? Tror att det är lite över min nivå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Aja.. Sadam verkar vara kvar än så det verkar vara lugnt ändå trots allt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Hur då? Tror att det är lite över min nivå. Eller oxå inte. Googlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 nån som kan höra vad baskaggen sysslar med i riff-partierna mellan sångbitarna? kommer först in efter ca 30 sek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Raka trioler bara? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 hmm, säker på det? hör inte en enda triol jag. bortsett från fills och 3 min in i låten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Fick just en skum irc-flashback på grund av det drama som tydligen verkar pågå här nurå... så jag bjuder på den här. Hahaha! Jag tänkte exakt samma sak imorse. Inte på perrra specifikt, men på den dåliga stämning som alltid uppstår (jo, jag IRC:ar fortfarande...) på IRC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Hahaha! Jag tänkte exakt samma sak imorse. Inte på perrra specifikt, men på den dåliga stämning som alltid uppstår (jo, jag IRC:ar fortfarande...) på IRC. 😄 Jag kan inte påstå att jag varit någon flitig irc:are de senaste åren. Brukar dock titta in på quakenet emellanåt och visst, där hänger fortfarande flera av samma gamla idlare som på 90-talet nån gång. Vet inte om det är brist på responsen där eller att jag känner behov av att configga nån klient i en vecka för att öht känna mig hemma som gör att sessionerna blir korta. Möjligen en kombo. xD Hmm, har fan för mig att perrra hänger här på studio-forum förresten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 är det han med dansbandslåtarna... brrrr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Ok, nu var det bara titeln jag läste fel dårå men "frukttekniker" blev ju lite märkligt. Undrar om jag har ADHD-ögon. Fukttekniker Vårt kontor på Kronoparken i Umeå behöver nu utökas med ytterligare en duktig medarbetare. Arbetsuppgifter Jobbet som fukttekniker hos oss på Ocab i Västerbotten innefattar fuktmätningar, fukttekniska beräkningar, skadeåtgärder, skadebesiktningar mm, av fuktskadade byggnader. Du kommer att ingå i en grupp om ca fem tekniker där var och en driver sina egna projekt direkt mot kund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 är det han med dansbandslåtarna... brrrr Låter bekant... Typ drog igång nån studio i Skara eller nåt och lirade poker eller hur fan det nu var. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Låter bekant... Typ drog igång nån studio i Skara eller nåt och lirade poker eller hur fan det nu var. xD Japp de e han som e han! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Fruktskadade byggnader... Tja, varför inte. Go bananas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 ☺️ Nyrepad 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Ni vet den där känslan när man känner sig nere och tröstar sig med nån komediserie, och så innehåller serien nåt par som har nått på gång men som inte vågar erkänna det. Och så blir man bara mer deppig för att man inser att man inte haft nåt sånt på g på 10 år... Den känslan har jag svårt för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 (redigerat) Köpte ny router idag. Nu får jag helt plötsligt 118 mbit/s ner och 16 mbit/s upp enligt Bredbandskollen. Och jag som betalar för 100/10. Ska det vara så? 😠 Redigerat 18 mars 2014 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Hej iverkilk! 😄 De ska va så 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Lirar orgelsolo, det var inte igår. Grymt fräckt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 http://youtu.be/NdjEdx6nWKI riktigt fint solo vid 1.45 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Så ska de va! hej ninja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 Tja ba! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 (redigerat) Ynf Yeah man, YNF-TOPPER. Lika bra att med en inspening på en gång. Jag spelar slide på min 750 kronors enmickade Epiphone SG som kostade 750 kr ny hos Thomann. Jag har inte rört en skruv på den , tom orginalsträngarna sitter på Polarn spelar på en Kustom Shop 335 som kostade 45000 kr… Såna har han fulla väggarna av typ http://soundcloud.com/guitar-66/dust-my-broom-140309 Redigerat 18 mars 2014 av Guitar Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 ja det lät ju inte så illa 😑 va e d för stärkare, nån fender som vanligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 18 mars 2014 Dela Postat 18 mars 2014 ja det lät ju inte så illa 😑 va e d för stärkare, nån fender som vanligt? Ja det är samma 40 watt Fender Hot Rod som jag haft i bra många år nu. Polarn spelar sin 335 genom en Koch, jävla bra stärkare… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts