Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Ett monolog-VM är dock fortfarande ett monolog-VM och en deltagare gör förstås allt han kan för att vinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Era köttskallar! xD Va skönt att man inte var ensam safthjärna dårå. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 En och en halv timme till jag sitter på tåget till Arvika! Fast just nu är det inte min flickvän jag längtar efter, just nu är det den där första ölen. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Inte så dumt alls! Blir det nån virrepinne på det, Micke? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 En fickplunta med brewski... skulle vara något för dig el Micko! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Imorgon ska jag koppla på mitt 19-litersfat hembryggd BITTER. Ska du ha ett glas, SadamJR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Imorgon ska jag koppla på mitt 19-litersfat hembryggd BITTER. Ska du ha ett glas, SadamJR? <iklädd SadamJR-disguise>Jag tack!</iklädd SadamJR-disguise> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 G'morgon och G'natt! Vaknade just och tänker somna om igen.. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 G'morgon och G'natt! Vaknade just och tänker somna om igen.. 😐 Sömnen är halva vilan. Resten är wet dreams... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 AF har massor av bussar på sitt bord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 AF har massor av bussar på sitt bord. Kommunen skiter dock i det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Fan vilket flyt jag hade nyss, köpte en dynamisk Milab D37 sångmick för 1000 kr, i nyskick. Jämförde ljudet med den Beta58 jag tyckt var mkt bra i flera år, Milaben låter så enormt mkt renare o snyggare på alla vis… Nån som vill köpa en svart Beta58? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 He bli korv mos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Gött mos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Genna blire... ja fan ja veit in va... Kanske nå pären o nå köttfärsslarven te he. Vem veit, kun bli ein tuting i kvällom å. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Imorgon ska jag koppla på mitt 19-litersfat hembryggd BITTER. Ska du ha ett glas, SadamJR? Ja tack. Jag bjuder dej på ett glas cicuta. Det är grejer det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Se där, se där... lookie, lookie... btw... här bjuder jag på ett glas. Ett Lookinglass. Ja, men, se efter själv dårå... Hejsan, "90-talet i Umeå", what's up? 😄😛 https://www.youtube.com/watch?v=Ema6vYHlSAQ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 (redigerat) http://soundation.com/user/algotezza/track/day-of-wednes Minimalistisk låt jag gjort m hj av Soundations netDAW. Redigerat 7 mars 2014 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Inte så dumt alls! Blir det nån virrepinne på det, Micke? "Bara" öööööööl. Så jävla gott. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Se där, se där... lookie, lookie... btw... här bjuder jag på ett glas. Ett Lookinglass. Ja, men, se efter själv dårå... Hejsan, "90-talet i Umeå", what's up? 😄😛 https://www.youtube.com/watch?v=Ema6vYHlSAQ Se där ja! 😄 "Bara" öööööööl. Så jävla gott. 🥰 Se där ja! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Forumet funkar verkligen konstigt i mobilen. xD Skulle citera Pico nu och så slutade funktionen funka. xD anyway, Pico, jag måste prova plunto-funto-grejen för att avgöra om det är,något för mig. Många gånger. Utförligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 He grejer he 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Korven satt som en SMÄKK! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Forumet funkar verkligen konstigt i mobilen. xD Skulle citera Pico nu och så slutade funktionen funka. xD anyway, Pico, jag måste prova plunto-funto-grejen för att avgöra om det är,något för mig. Många gånger. Utförligt. Kan inte riktigt avgöra vad plunto-funto innebär men då jag genom åren alltid upplevt dig i grunden vara en sympatisk och välvillig person tolkar jag det positivt och säger "tack, lycka till, käre, gode, gode längsta-comrade!" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 mars 2014 Dela Postat 7 mars 2014 Btw... det här är typ emo enligt mig (och skadat bra sådan dessutom); https://www.youtube.com/watch?v=TpJJ4mzWHBA Screamo finns inte, det är bara tards som säger så, mkay? Det här är hardcore med emo-djup! Get it! På sin höjd har det en "desperate fight"-aura kring sig... Fidden är av precis samma generation och skulle kunna nämna band som Texas is the reason och liknande menneh... lyckligtvis håller han snattran! xD Om det inte vore uppenbart redan så gör jag en jäklarns trip down memory lane ikväll dårå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts