pjocke (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Arrrrgh! 😱 :ph34r: 😱 Dotu dotu dot dot dot dotu dotu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Raka i natt En fågel med näbb och duuuun Steeeeek i morgon I morgon tar den sluuuut 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Dotu dotu dot dot dot dotu dotu... Håller med dig fullständigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Det här är en favorit i repris, men för några år sen vänta jag i en kassa i affärn när en jättesöt tonårstjej tittade fram ur den andra kassan, brände av et jätteleende och sa; det går bra i tvåan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Go on and close the Kurt Cobains. Cause all we need Is a panda fight. You and me And a bottom of mine Going to hold you tonight. Well, we know That I am gay. And how I wish I wish it weren't so. So take some slime And think of me. Let's delay And kiss a tree. Shave two lights. And bite the brake of darn. Come to Mordor. Tomorrow I'll be Grahn. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 😳🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 😱 :ph34r: 😳 :blink: 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 http://youtu.be/2pYoMTWYgvA Den videon var ju bra ju.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Aaa! 🙂 Finns massa gott på utuben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Jo man går lätt vilse där. Därför vore det skönt att ha en sida som man alltid kollar.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Tusan också! Sitter och somnar nu.... får nog gå ut och ta lite kort eller någe för att vakna till innan jag går på visningen. Laters all! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Go on and close the Kurt Cobains. Cause all we need Is a panda fight. You and me And a bottom of mine Going to hold you tonight. Well, we know That I am gay. And how I wish I wish it weren't so. So take some slime And think of me. Let's delay And kiss a tree. Shave two lights. And bite the brake of darn. Come to Mordor. Tomorrow I'll be Grahn. Wat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=7mfgH8dVHXY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Kan man klia sig själv i öronen med axlarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Pix or it didn't happen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 ÄH! Kommer bara fram en massa gubbar när jag bildgooglar på axel 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 ÄH! Kommer bara fram en massa gubbar när jag bildgooglar på axel 😑 Jag hittade instruktioner iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 ÄH! De e lättare o man använder annans axel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Men jag känner ingen som heter Axel... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 i brist på fantasi så tänker jag koka mackaruner och köttfärssås! Såatte... ☺️😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Hemma! Snart SMÄKK 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Kan man klia sig själv i öronen med axlarna? Nä. Men du kan klia dig på ytterörat med din Axel. Var aldrig inne i örat och pela. Det är inet bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Men jag känner ingen som heter Axel... 😑 Axel Vadd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Bluesmedley! En av få gånger jag inte hatat min egen sång: 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Det svänger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Det svänger! Tackar! Här är en sloooow… http://soundcloud.com/guitar-66/guitar-66-my-bleeding-heart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 6 mars 2014 Dela Postat 6 mars 2014 Snabb igen Slide o jey http://soundcloud.com/guitar-66/dust-my-broom-140303 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts