slejnard Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 De e gott. 🙂 När de e PT dax 😑☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Lägg ner nu Saddam. Du sårar folk och skapar osämja. Du fick ursäkter och förståelse tidigare men ändå fortsätter du hugga runt dig. Skärp dig för fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Lägg ner nu Saddam. Du sårar folk och skapar osämja. Du fick ursäkter och förståelse tidigare men ändå fortsätter du hugga runt dig. Skärp dig för fan. Hur tänker du nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Lägg ner nu Saddam. Du sårar folk och skapar osämja. Du fick ursäkter och förståelse tidigare men ändå fortsätter du hugga runt dig. Skärp dig för fan. Menar att speciellt du och micke inte förstår vad som gäller här. Det är annorlunda med fidden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 28 februari 2014 Dela Postat 28 februari 2014 Vilken härlig kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Vilken härlig kväll. Man har nog missat en del i kväll… 🙂 Love is all okay? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 äH HOPPAS DET ÄR GLÖMT IMORGON. 😏 Ooops caps Gick vist inte att sova i natt heller.... grr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Nyinspelat med omstartat Guitar 66 http://soundcloud.com/user7908154/guitar-66-dust-my-broom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Nyinspelat med omstartat Guitar 66 http://soundcloud.com/user7908154/guitar-66-dust-my-broom 😎 Lite låg volym på sången, annars gillar jag den skarpt! Skön boogie blues. Skönt gröt och riv i spelet sången och ljudet. Vet inte varför men jag fick lust att höra dig göra en skitig variant av Brooks and Dunns - Redneck Rythem and Blues... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Nä, kommer vara assistent i en studio nere i malmö. 😑 VA GOTT! Vilken? Och framför allt: kaffe på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Samt jösses, nattens "diskussion"... tur att jag sov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 😱😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Ska försöka sova igen nu... 5;e gången gill som det heter... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Läst ikapp och uhm... sweet jebus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 4000 liter kaffe går tydligen åt under vasaloppet... ...och det bara i längsta, undrar hur mycket de gör av med i anknytning till arrangemanget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Fan vad sugen jag blev på studiomelon nu när jag har städat dasen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 åååh... skrev nåt grattis på facebook. facebook tyckte att jag inte sagt grattis så jag sa grattis en gång till sen sa facebook att jag sagt grattis två gånger då tog jag bort ett grattis så nu finns det ett födelsedagsbarn där ute som tror att jag ångrade att jag sa grattis sånt här tar fan död på mig xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Läst ikapp och uhm... sweet jebus. Du har väl inte varit drabbad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Vill tillägga att jag hoppas ni har det bra i era gräddfiler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 åååh... skrev nåt grattis på facebook. facebook tyckte att jag inte sagt grattis så jag sa grattis en gång till sen sa facebook att jag sagt grattis två gånger då tog jag bort ett grattis så nu finns det ett födelsedagsbarn där ute som tror att jag ångrade att jag sa grattis sånt här tar fan död på mig xD Känns som ett plågsamt bekant scenario. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 åååh... skrev nåt grattis på facebook. facebook tyckte att jag inte sagt grattis så jag sa grattis en gång till sen sa facebook att jag sagt grattis två gånger då tog jag bort ett grattis så nu finns det ett födelsedagsbarn där ute som tror att jag ångrade att jag sa grattis sånt här tar fan död på mig xD 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pjocke (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Vill tillägga att jag hoppas ni har det bra i era gräddfiler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Lyckade somna tillslut! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Men nu en lång kopp kärlek! 🥰 :wub: 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 ...hur lång då? 😳😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 1 mars 2014 Dela Postat 1 mars 2014 Ett stort kaffeglas med kaffe räcker länge. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts