Neosus Postat 21 februari 2014 Dela Postat 21 februari 2014 gunatt 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 februari 2014 Dela Postat 21 februari 2014 Vi håller fjollfanan högt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Dela Postat 21 februari 2014 Ni är gamla kärringar heeeela högen! MOAAHAHAHAHAH!!! 😆 Eller nej... 😱😊 Du är .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Dela Postat 21 februari 2014 gunatt 😊 Ja! Gå och skäms i korgen. 😠 :angry: 😠 🥰 Vi håller fjollfanan högt. Phjollor FTW!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 21 februari 2014 Dela Postat 21 februari 2014 (redigerat) Hoppas att inte Neo tar upp hela korgen, för nu art jag trött jag med ... 😐 Redigerat 21 februari 2014 av k9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Morn! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 De e gott när de e gott 😑 De har jag allti sagt 😑 Nu ut å skotta snö 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Kört lite skoter åxå 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Soligt här. Nyvaken så jag set glist. Kaffet pyser ute i Tjöke. Helt Crazy. https://soundcloud.com/user7908154/crazy-140222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Bra låt det där, Nilsson! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Oj vilken härlig låt. Mycket bra känsla! Munspelet och gitarrerna suveränt. Slipa på uttalet och trumspelet. Det hänger lite väl ibland. På det hela: grymt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Tack ska ni ha. Det är bara en backtrack jag krogen på krogen ibland när jag ser att nån polare vill sätta in en extra tryckarstöt på nån dam. Jag är heltorsk på såna här släpiga o sorgliga hästjazzballader. Jimi Hendrix o Sabbath vad fan är det? Nu är jag inne på Jim Reeves o såna riktiga sångare. Fast jag inte kan alls själv. Trummornba är ett helvete. Jag får bra ljud men kan fan inte spela ens halvdåligt. O ingen av mina sega trumpolare är intresserad att spela in överhuvudtaget. O det är en sak som är obegriplig för mig. Trummaskiner hatar jag, EZ Drums o liknande är jag för mycket idiot för att fatta mig på, jävla fu#&€in shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Jim reeves var morsans favorit. Dog väl i en flygkrasch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Vart inge guld för Kalla idag. För mig däremot varte kaffe ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Du är inte dålig på trummor GN. Öva bara lite mer. Jag kan inte heller med EZ-drummer. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Soligt här. Nyvaken så jag set glist. Kaffet pyser ute i Tjöke. Helt Crazy. https://soundcloud.com/user7908154/crazy-140222 Tråkigt, slött, segt med en sångare som håller på att somna vilken sekund som helst är den känslan denna typ av musik brukar väcka hos mig. Men du får mig istället att se en gentleman med en fast beslutsamhet att inte mista, eller att vinna, sin kvinna. Någon som helt och hållet ger upp inför kärleken och dessutom är stark nog att säga det rakt ut. När låten tar slut så känns det som att den var för kort så jag startar den igen, vilket ju är ett täcken på att jag faktiskt gillar den. Gillar svajet i trumspelet då det för liv till en låt som annars lätt blir seg. Känns mer som att allt är live och inte låter så tillrättalagt och stelt som det oftast gör på denna typ av studiospår.Tycker att hela ljudet funkar bra i den halvdåliga lyssning jag har nu. Varmt, rikt och luftigt samtidigt. Både tungt på ett passande sätt och detaljrikt med en skön dynamik. 🥰 MUNSPELET!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
k9 (oregistrerad) Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Vart inge guld för Kalla idag. För mig däremot varte kaffe ☺️ 🙁 Sorry! Vi förlorar allt jag inte kollar på. Försov mig... 😠 Men keffat var gott här med. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Öva bara lite mer. Jag kan inte heller med EZ-drummer. 😑 Varför? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Tråkigt när pisten inte håller i slalom. Dom borde ha konstfryst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Varför? Kan inte få det att funka. Jag och midi går inte ihop. Tråkigt när pisten inte håller i slalom. Dom borde ha konstfryst. Eller kostym. Som jag läste. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Kan inte få det att funka. Jag och midi går inte ihop. Så det är inte just den trumpluggen? Har funderat på att inhandla den nån gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 De e int lätt när de e svårt! Då e de svårt när de int e lätt! Då e de olätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 De e int lätt när de e svårt! Då e de svårt när de int e lätt! Då e de olätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 The Forestman! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Här är en intressant artikel om data/tv-spel. Är det någon som spelar såna här spel? The Forestman! En stor filosof, precis som du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 februari 2014 Dela Postat 22 februari 2014 Det får bli en fika på det! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts